تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از کارکنان مسلمان کاخ سفید در اعتراض به فرمان ضد مهاجرتی ترامپ استعفا کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نشریه آتلانتیک روز پنجشنبه گزارش داده یکی از کارکنان مسلمان کاخ سفید در اعتراض به فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای منع سفر هفت کشور مسلمان به آمریکا از سمتش استعفا کرده است. 

«رامانا احمد» که در سال 2011 به کاخ سفید پیوسته بود، هشت روز بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ از سمت خود استفاده کرده است.

«رامانا احمد» قبلاً گفته بود که قصد دارد در دولت ترامپ در کاخ سفید بماند تا «به رئیس‌جمهور جدید و دستیارانش دید دقیق‌تری درباره اسلام و شهروندان مسلمان آمریکایی ارائه کند.»

وی نوشته است: «همانند بسیاری از مسلمانان آمریکایی من بخش زیادی از سال 2016 را با بهت و حیرت به تماشای بدگویی ترامپ از اجتماع مسلمان‌ها گذراندم. علی‌رغم این موضوع - و شاید هم به خاطر همین موضوع - فکر کردم که در طول دولت ترامپ باید در شورای امنیت ملی بمانم.»

با وجود این، «رامانا احمد» یک روز بعد از اقدام ترامپ در امضای فرمانی که اتباع هفت کشور مسلمان (ایران، سوریه، لیبی، سومالی، سودان، لیبی و یمن) را از ورود به آمریکا منع می‌کرد از سمتش در شورای امنیت ملی استعفا کرد.

او گفته است: «(بعد از این اقدام) من می‌دانستم که من دیگر نمی‌توانم بمانم و برای دولتی کار کنم که من و افرادی مانند من را شهروندان برابر نمی‌بینند.»

انتهای پیام/ *  

http://fna.ir/1FLRRK



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از کارکنان مسلمان کاخ سفید در اعتراض به فرمان ضد مهاجرتی ترامپ استعفا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..