تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای اولین دیدار قاسمخانی با همسر بازیگرش +عکس

ساعت 24- مهراب قاسمخانی از اولین دیدار با شقایق دهقان گفت!

مهراب قاسمخانی به بهانه ی تولد شقایق دهقان در اینستاگرام نوشت:

من و شقایق اولین بار همدیگه رو جلوی در جام جم دیدیم. قکر کنم سال هفتاد و نه بود. دعوت شده بودم برای عضویت در گروه نویسندگان یه کار کودک برای شبکه جام جم. جلوی در سازمان قرار گذاشته بودیم که بریم جلسه برای شروع کار و تهیه کننده همون جا من و شقایق رو به هم معرفی کرد و فهمیدم که قراره اون هم یکی از نویسندگان مجموعه باشه. شقایق اون زمان هم بازیگر بود و هم مجری و هم نویسنده و به خاطر برنامه هایی که اجرا می کرد زیاد وارد سازمان شده بود، ولی من بار اولم بود که میخواستم برم اون تو... بعداً ها شقایق برام تعریف کرد که بهت نگاه کردم و گفتم این پسره مسخره سوسول دیگه کیه و چرا فکر کرده با این سر و وضع راهش میدن توی سازمان. اون موقع من موهام خیلی بلند بود و می بستمشون و یه تی شرت آستین کوتاه تنم بود و یه گردنبند مینداختم که یه ناخن ببر ازش آویزون بود و اون روز یه شلوار جین تنگ و یه سندل هم پام بود و اصلاً خبر نداشتم که همه شرایطی رو که باعث میشه حراست اجازه نده یه نفر پاش رو بذاره توی جام جم، یه جا با هم دارم. خلاصه که شقایق با پوزخند و اطمینان از این که من رو راه نمیدن از در خواهران وارد سازمان شد و چشاش گرد شد، چون دید من قبل از اون داخل سازمان شدم و منتظر وایستادم.. راستش هنوزم نمیدونیم که واسه چی اون روز منو راه دادن داخل. نه من کسی رو میشناختم، نه کسی من رو میشناخت... اینایی هم که گفتم هیچ معنی خاصی نداشت و نشونه هیچی نبود چون سال هشتاد و دو تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم. فقط خواستم خاطره اولین دیدارمون رو تعریف کنم که بعدش بگم همسر جان تولد مبارک و ممنون از همه این سالهای پر از دوستی و عشق.

دیباچه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای اولین دیدار قاسمخانی با همسر بازیگرش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..