تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب بقایی درباره علت آزادیش از زندان

دولت بهار نوشت:

حمید بقایی که به تازگی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام کاندیداتوری کرده است در جمعی سخنرانی کرد و به پرسش های حاضران پاسخ گفت.

او در بخش پایانی سخنانش گفت: جلسه خوبی بود. تشکر می کنم. حرف های خیلی خوبی زدید، هدف من و هدف همه ما عشق به کشور و عشق به ایران است. آرزو می کنم بتوانیم مشکلات را حل کنیم . تلاش کنیم ایران را بسازیم و به تکلیف عمل کنیم. این که می گویند آدم از فردای خودش خبر ندارد، درست است. نیت ما خیر است. از مقام معظم رهبری که دستور آزادی بنده را صادر فرمودند کمال تشکر را دارم من به شخصه اعتقاد دارم در شرایط سخت خدا حامی انسان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب بقایی درباره علت آزادیش از زندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..