تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اشراف اطلاعاتی پهبادهای سپاه

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 از عملیات پهبادهای سپاه در قالب طرح ایجاد اشراف اطلاعاتی خبر داد و گفت: بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمنان خارجی هدف اصلی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 بود.

صراط: سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در ارتباط با رزمایش پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 نیروی زمینی سپاه در راستای کسب آمادگی کامل برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کویر مرکزی ایران و با رمز مقدس «یا رسول‌الله(ص)» برگزار شد.

به گزارش فارس، سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری این رزمایش، کسب آمادگی نیروهای مسلح و انجام تمرینات و رزمایش‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف بود که در ایجاد صلح و امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مؤثر است، گفت: این امنیت می‌تواند به مرزهای کشورهای هم‌مرز با ما نیز سرایت کند.

پورجمشیدیان بومی‌سازی امنیت را از اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 بیان کرد و افزود: استفاده از نیروهای بومی و بسیجی می‌تواند ثبات امنیتی را در مرزهای ایران اسلامی تداوم بخشد؛ رزمایش دفاع از کوی و برزن را با استفاده از نیروهای بومی و بسیجیان در قالب گردان‌های امام حسین(ع) و بیت‌المقدس برگزار کردیم که به‌خوبی انجام شد.

وی محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مردم مرزنشین کشور را از دیگر برنامه‌ها در حاشیه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11  برشمرد و تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی شهید شوشتری با سطح فوق‌تخصصی در شهر کاریز در منطقه تایباد شمال‌شرق کشور را داشتیم.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 محرومیت‌زدایی را از عوامل ایجاد امنیت و ثبات و حضور فعال مرزنشینان در مناطق مرزی دانست و اضافه کرد: محرومیت‌زدایی در این مناطق بسیار مؤثر است.

پورجمشیدیان تأکید کرد: تمرین‌های واقعی در صحنه‌‌های واقعی در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 انجام شد و یگان‌های قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) لشکر پنج نصر، یگان واکنش سریع نیروی زمینی، واحدهای توپخانه و پهبادهای ما در قالب ایجاد اشراف اطلاعاتی عملیات اجرا کردند.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 11 اظهار کرد: برگزاری این رزمایش‌ها در بالا بردن توان رزم نیروهای مسلح و ایجاد ثبات و بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمنان خارجی بسیار تأثیرگذار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اشراف اطلاعاتی پهبادهای سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..