تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس خیلی سرتر از الهلال بود / روی سهل‌انگاری خودمان بازی برده را مساوی کردیم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ابراهیم اسدی از عملکرد تیم برانکو ایوانکوویچ مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا راضی است اما از نتیجه بازی رضایت ندارد چون از نظر او الهلال تیمی نبود که بتواند مقابل پرسپولیس کاری بکند و سرخپوشان ایران روی یک سهل‌انگاری گل خوردند تا بازی برده را از دست بدهند و مساوی کنند و تنها یک امتیاز از این بازی بگیرند.

 

اظهارات اسدی را در ادامه می خوانید:

 

* در مورد بازی پرسپولیس و الهلال عربستان صحبت می‌کنید؟

- بازی خوبی بود اما پرسپولیس خیلی بهتر می‌توانست نتیجه بگیرد. الهلال فقط روی مهدی طارمی تمرکز و او را مهار کرده بودند اما پرسپولیس می‌توانست از راه‌های دیگر به آنها ضربه بزند مثل وحید امیری دو تا موقعیت خوب در این بازی داشت اما گل نزد. به نظرم فقط روی اشتباهات است که یک تیم ضربه می‌خورد و نتیجه نمی‌گیرد. یادم می‌آید با پرسپولیس در جمع چهار تیم آسیا با سامسونگ کره بازی داشتیم و علی پروین به رضا جباری گفته بود که روی ضربات کرنر یا کاشته تیر یک را ببندد. در آن لحظه جباری مصدوم شد و از زمین بیرون آمد و تیم کره‌ای روی ضربه کرنر و از تیر یک به ما گل زد و لطمه خوردیم. در بازی این هفته هم پرسپولیس باز همین اشتباه را کرد و گل خورد. در نهایت پرسپولیس خوب کار کرد و می‌توانستیم دو بر صفر یا دو بر یک بازی را از الهلال ببریم.

 

* گلی که الهلال زد یک گل ساده و ابتدایی نبود؟

- بالاخره این‌ها تجربه است و نمی‌شود گفت ابتدایی بود. همیشه می‌گویند روی ضربات کرنر و ایستگاهی باید دقت بیشتری کرد اما متاسفانه ما سهل‌انگاری می‌کنیم در صورتی‌که باید احساس مسئولیت بیشتری کنیم تا راحت چنین گل‌هایی نخوریم. پرسپولیس واقعا خوب بازی کرد اما با اقتدار بیشتری می‌توانست از زمین بیرون بیاید.

 

* الهلال در این دیدار چطور بود؟

- الهلال تیم بدی نبود اما پرسپولیس خیلی سرتر بود. فکر نمی‌کردم پرسپولیس این‌قدر راحت کار کند چون بچه‌ها هماهنگ هستند و خیلی راحت کار می‌کنند و جریان بازی را عوض می‌کنند. الهلال تیمی نبود که برنده این بازی باشد و روی سهل‌انگاری خودمان مساوی کردیم.

 

* بازی در کشور ثالث اتفاق جالبی هست؟

- نه، اصلا خوب و جالب نیست و احتمال دارد شرایط بازی کاملا عوض شود. چون شرایط آب و هوایی خیلی تاثیرگذار است. عمان شبیه عربستان است و آب‌ و هوای آنها خیلی نزدیک به هم است و برای الهلال خوب بود اما از نظر فنی و بدنی بچه‌های ما افت می‌کنند. چون آنها در سرمای تهران تمرین کرده بودند و باید در هوای گرم عمان بازی می‌کردند.

 

* چه تصوری از بازی بعدی پرسپولیس مقابل الوحده امارات داری؟

- باز هم بازی خارج از خانه است. من شناختی از الوحده ندارم اما دوست دارم پرسپولیس نتیجه بگیرد. چون پرسپولیس در شرایط آرمانی است و بچه‌های تیم خیلی خوب و راحت بازی می‌کنند. باز هم بازی در یک کشور عربی است و در امارات بازی کردن سخت است و قبلا این تجربه را داشته‌ایم. البته در امارات ایرانی زیاد است و تماشاچی می‌آید و حضور هواداران تاثیر دارد. مقابل الهلال هم تماشاگر آمده بود و هیچ وقت و هیچ‌جا پرسپولیس را تنها نگذاشته‌اند. اما شرایط زمین و آب و هوایی مهم و تاثیرگذار است. بچه‌ها در حال حاضر آنجا تمرین می‌کنند اما مسابقه با تمرین فرق می‌کند و تمام کارهایی که برانکو می‌گوید را بچه‌های تیم باید درست انجام دهند. بچه‌ها باید تمرکز بالایی داشته باشند و دستورات تاکتیکی برانکو را کامل اجرا کنند تا در این بازی موفق شوند و نتیجه بگیرند.

روزنامه گل

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس خیلی سرتر از الهلال بود / روی سهل‌انگاری خودمان بازی برده را مساوی کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..