تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید خودروی تسلا مدل 3 احتمالاً در ماه جولای آغاز خواهد شد

تولید خودروی تسلا مدل 3 احتمالاً در ماه جولای آغاز خواهد شد

بسیاری از علاقه مندان به خودروهای تسلا از ماه ها پیش منتظرند تا ببینند خودروی مدل 3 این شرکت بالاخره چه زمانی تولید و عرضه خواهد شد. خیلی از افرادی که این مدل را سفارش داده اند احتمالاً با شنیدن این خبر که تسلا تولید مدل 3 را در جولای آغاز خواهد کرد، خوشحال خواهند شد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

بر اساس آنچه در گزارش مربوط به درآمدهای سه ماهه چهارم (2016) شرکت تسلا ذکر شده، قرار است تولید این اتومبیل درماه جولای آغاز شود و تولید کامل آن هم در ماه سپتامبر رقم بخورد.

چندی پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر این که تسلا در حال آماده سازی کارخانه اش برای تولید محصولات جدید است. بنابراین می توان گفت که اعلام زمان تولید تسلا مدل 3 در ماه جولای کاملاً منطقی به نظر می رسد. تا به این لحظه پیش فروش مدل 3 بسیار خوب بوده است و حتی به نظر می رسد که این خودرو حداقل تا اواسط سال 2018 به فروش رفته است. بنابراین افرادی که موفق نشدند در پیش سفارش این محصول شرکت کنند، باید کمی بیشتر صبر کنند تا بالاخره دستشان به این خودرو برسد.

تعجب برانگیز نیست که یکی از دلایل این پیش فروش خوب، مربوط به قیمت مدل 3 باشد. خودروهای الکتریکی تسلا هیچ گاه ارزان نبوده اند، اما خودروی مدل 3 اولین محصول الکتریکی این شرکت خواهد بود که قیمت 30 هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این در حالیست که خودروی مدل ایکس این شرکت بیش از 60 هزار دلار قیمت دارد.

همان طور که اشاره کردیم گزارش درآمدهای سه ماهه چهارم تسلا امروز منتشر شده که نشان می دهد این شرکت ار حد انتظار نیز عملکرد بهتری داشته است. پیش بینی شده بود که تسلا در سه ماهه چهارم 2016 درآمدی در حدود 2.201 میلیارد دلار داشته باشد که در گزارش این رقم 2.284 میلیارد دلار اعلام شده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید خودروی تسلا مدل 3 احتمالاً در ماه جولای آغاز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..