تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماتیوس: بایرن 3 بازیکن غیرقابل جانشین دارد

کد خبر: ۴۸۵۹۴۱

۱۱۸۷  بازدید

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که آرین روبن، تیاگو آلکانتارا و فرانک ریبری بازیکنان غیرقابل جانشین بایرن هستند.​​​​​​​

ورزش سه: لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که آرین روبن، تیاگو آلکانتارا و فرانک ریبری بازیکنان غیرقابل جانشین بایرن هستند.​​​​​​​

 بایرن مونیخ هفته گذشته در لیگ قهرمانان با نتیجه 5-1 آرسنال را در هم کوبید و روبرت لواندوفسکی، تیاگو و روبن، ستاره های باواریایی ها در این دیدار بودند.

لواندوفسکی در این دیدار 25 گل برای بایرن به ثمر رساند اما ماتیوس معتقد است که بازیکنانی که پشت سر این ستاره لهستانی بازی می کنند، کلید موفقیت های بایرن هستند.

ماتیوس: بایرن 3 بازیکن غیرقابل جانشین دارد

او به خبرنگاران گفت:" لواندوفسکی به هم تیمی هایش تکیه دارد. وقتی هم تیمی های او نزدیک محوطه جریمه بازی می کنند، فضا پیدا می کنند و برای او موقعیت ایجاد می کنند، لواندوفسکی یکی از خطرناک ترین مهاجمان اروپاست.

علی رغم همه کیفیتی که او دارد، برای درخشش به هم تیمی هایش نیاز دارد، به ویژه روبن، ریبری و تیاگو. همه چیز به این سه بستگی دارد. آنها هستند که موقعیت ایجاد می کنند و حرکت های سرنوشت ساز را انجام می دهند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماتیوس: بایرن 3 بازیکن غیرقابل جانشین دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..