تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در جنوب شرق کشور

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: یگان‌های اطلاعاتی پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان موادمخدر و طی اقدامات اطلاعاتی بلندمدت، باندی را که به صورت مسلحانه اقدام به جابجایی موادمخدر از نقاط مرزی به داخل استان می‌کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از کنترل تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته مأموران انتظامی شهرستان‌های دلگان، قصرقند و مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، خودروهای متعلق به این باند را درحالی که موادمخدر جابه جا می‌کردند، شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از ورود به کمین یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از مدتی درگیری و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در این عملیات، سوداگران مرگ که توان مقابله با یگان‌های پلیس را نداشتند، از محل متواری شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات سه تن از مأموران پلیس به صورت سطحی مصدوم شدند، تصریح کرد: مأموران در پاکسازی منطقه درگیری ضمن توقیف سه دستگاه خودرو، ۶۶۳ کیلو تریاک و ۶۰۰ کیلو حشیش و یک قبضه سلاح کلاش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر، گفت: در این عملیات مأموران انتظامی شهرستان‌های خاش، سراوان و یگان تکاوری قطار خنجک زاهدان، سه خودرو حامل موادمخدر متعلق به یک باند بزرگ را شناسایی کردند که قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده مأموران با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند و با توجه به آتش پرحجم یگان عملیاتی پلیس، سوداگران مرگ با به جا گذاشتن خودروهای خود با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و مأموران در بازرسی خودروها، یک تن و ۴۵۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در جنوب شرق کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..