تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهران حاتمی:‌ از بازیکنان خارجی راضی نیستم/ باید یک بازیکن دیگر جذب کنیم

مهران حاتمی پس از شکست 91-80 تیمش مقابل شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار داشت: به نظر من بازیکنان ایرانی ما بازی خوبی انجام دادند. در نیمه دوم بازی هم عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز افزود: بازی برابر تیمی که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از 80 امتیاز 54 امتیاز آن را دو بازیکن خارجی توانمند کسب می‌کنند سخت است. فکر می‌کنم  ما هم باید هر چه سریع‌تر یک بازیکن خارجی خوب جذب کنیم تا ضعف تیم ما هم رفع شود.

حاتمی با بیان اینکه " رقیبان ما از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می‌کنند" تصریح کرد: من از عملکرد بازیکنان خارجی تیمم راضی نیستم. رقبای ما بازیکنان خارجی خوبی دارند. یکی از عوامل نتیجه نگرفتن ما در دیدارهای اخیر هم همین مسئله است. بازیکنان ایرانی ما خوب بازی می‌کنند اما بازیکنان خارجی‌مان خوب نیستند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پایان گفت: ما همیشه سعی می‌کنیم باروحیه به استقبال بازی‌ها برویم و با برد زمین را ترک کنیم. در دیدار بعدی‌مان نیز برای برد وارد زمین خواهیم شد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهران حاتمی:‌ از بازیکنان خارجی راضی نیستم/ باید یک بازیکن دیگر جذب کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..