تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند سارقان اماکن خصوصی در بوئین زهرا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ حسین علیان نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و شکایت شکات مراتب به صورت ویژه ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس آگاهی یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و طی تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده از سارق سابقه دار به سرقت احشام، فرش و وجه نقد از اماکن خصوصی با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: سارق همدست نیز در یک عملیات پلیسی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به شش فقره سرقت اماکن خصوصی و همدستی پنج نفر مالخر در این رابطه اعتراف ودر بازرسی از منزل آنان اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ علیان نژادی با اشاره به ارزش 300 میلیون ریالی اموال مسروقه اضافه کرد : در این رابطه پنج مالخر و دو سارق پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی از عموم شهروندان خواست: افرادی که اموالشان به سرقت رفته می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان با ارائه مرجوعه قضایی اقدامات لازم را انجام دهند.

کشف بیش از 2 کیلوگرم هروئین در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی «قزوین – زنجان» در حین کنترل خودروهای عبوری به دو نفر از سرنشینان خودوی پژو 405 مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار دو کیلو و 824گرم موادمخدر از نوع هروئین در دو بسته در داخل خودرو کشف و چهار سرنشین خودرو در این رابطه دستگیر شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری یک سارق و کشف 5 فقره سرقت در قزوین

سرهنگ محمد قاسم طرحانی اظهار داشت: در پی وقوع جندین فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، ماموران کلانتری 20 اقبالیه، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات وبررسی های لازم، یک سارق را شناسایی و در حین سرقت در سطح شهر اقبالیه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی فنی ماموران به پنج فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ طرحانی در پایان از شهروندان خواست : با رعایت هشدار های انتظامی پلیس را در خدمتگزاری بیشتر و ارتقاء احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند سارقان اماکن خصوصی در بوئین زهرا دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..