تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه iOS اپلیکیشن Gboard به روز رسانی شد

نسخه iOS اپلیکیشن Gboard به روز رسانی شد

آیا شما هم جزو آن دسته از کاربران گوشی های آیفون هستید که برنامه های گوگل را بر روی گوشیتان نصب می کنید؟ ما برای شما خبر خوبی داریم. یکی از محصولات گوگل، به نام Gboard که اپلیکیشن کیبورد گوگل است، در سیستم عامل iOS به روز رسانی شده است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اولین تغییر در این نسخه جدید، پشتیبانی از چند زبان جدید است. اکنون این کیبورد می تواند زبان های کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، یونانی، لهستانی، رومانیایی، سوئدی، کاتالان، مجارستانی، مالایی، روسی، اسپانیایی آمریکای لاتین و ترکی را پشتیبانی کند. برای استفاده از هریک از این زبان ها می بایست از درون اپلیکیشن به قسمت Languages > Add Language بروید.

قابلیت پشتبیانی از اموجی ها نیز در این کیبورد بهبود یافته است. کاربران اکنون می توانند تمام اموجی های موجود در iOS 10 را در این اپلیکیشن جستجو و ارسال کنند.

یکی دیگر از امکانات و ویژگی های نسخه جدید Gboard، اضافه شدن Google doodles به این برنامه است. اگر در زمین کار با این کیبورد، لوگوی گوگل را در قسمت بالا سمت چپ آن به صورت متحرک مشاهده می کنید، می توانید روی آن کلیک کنید تا doodle مربوط به آن روز را ببینید. به همین ترتیب اطلاعات مربوط به آن را نیز می توانید در همان جا جستجو کنید.

مهم ترین قابلیت جدید در این به روز رسانی، امکان تایپ با صدا است. تنها کافیست تا بر روی اسپیس روی کیبورد فشار ممتد دهید تا بتوانید صحبت کنید و پیامتان را به کیبورد انتقال دهید تا آن را برایتان تایپ کند. این به روز رسانی قطعاً می تواند استفاده از کیبورد Gboard را برای کاربران آیفون هز همیشه جذاب تر کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه iOS اپلیکیشن Gboard به روز رسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..