تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر جدید برای گوگل؛ بلوتوث در سری پیکسل خودبه‌خود خاموش می‌شود!

پیش‌ازاین خبری مبنی بر وجود اشکال در خروجی صدای گوگل پیکسل و پیکسل XL در میزان صدای بالا منتشر شد و گوگل هم مشکل در سخت‌افزار آن را پذیرفت و امکان تعویض گوشی‌های دارای این مشکل را فراهم نمود. حالا مورد دیگری در گوشی‌های گوگل که توسط HTC ساخته‌شده‌اند گزارش‌شده که از خاموش شدن بلوتوث دستگاه بدون دستور از طرف کاربر خبر می‌دهد.

در هر دو شبکه اجتماعی ردیت و پشتیبانی گوگل پیکسل، بسیاری از دارندگان پیکسل نظراتی را درج نموده و خاموش شدن بلوتوث آن را بدون اشاره‌ای از سوی کاربر تأیید کرده‌اند. گوگل هنوز این موضوع را تأیید نکرده که پس از اقرار گوگل به مشکل در باتری مشخص‌شده است. مشکل در باتری پیکسل و پیکسل XL بدین‌صورت است که دستگاه در هنگام باقی ماندن 30 درصد از شارژ، ناگهان خاموش می‌شود. البته انتظار می‌رود که راه‌حل این مشکل به‌زودی از سوی گوگل ارائه‌شده و در دسترس کاربران قرار گیرد.

مشکل بلوتوث پس از عرضه پچ امنیتی گوگل در فوریه 2017 مشخص‌شده که فراتر از یک اتفاق به نظر می‌رسد. برای رساندن این مطالب به گوش گوگل، ابتدا باید در مقابل شرکت بالا و پایین پریده، دست‌هایتان را با سرعت تکان دهید تا از فهمیده شدن آن توسط گوگل مطمئن شوید. پس‌ازآن که موافقتی از سوی کمپانی حاصل شد، دستگاه را برای تعمیر بفرستید!

علی دلبخواه

علی دلبخواه دانشجوی مهندسی عمران و علاقه مند به دنیای تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر جدید برای گوگل؛ بلوتوث در سری پیکسل خودبه‌خود خاموش می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..