تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | دعوت ترامپ از یکی از هوادارنش برای سخنرانی

فیلم | دعوت ترامپ از یکی از هوادارنش برای سخنرانی

چند رسانه‌ای > فیلم - دونالد ترامپ در تجمعی که بیشتر به کارزارهای انتخاباتی‌اش شباهت داشت، حین سخنرانی برای طرفدارانش از یکی از افراد حاضر در سالن دعوت کرد تا روی سن بیاید، درخواستی که چندان مورد پسند نیروهای ویژه و امنیتی نبود.

در اين تجمع كه در فرودگاه بين‌المللي اورلاندو ملبورن در فلوريدا برگزار شد، ترامپ از مردي كه پيش از اين نيز او را تلويزيون ديده بود كه در موردش سخنان زيبايي بيان كرده بود را روي سن دعوت مي‌كند تا سخنان زيبايش در وصف او را براي همه تكرار كند.

مرد مي‌گويد: " همه مردم و جنبش آنها باعث شده امروز رئيس‌جمهور اينجا باشد. زماني كه رئيس‌جمهور در زمان انتخابات وعده داد كه همه آن كارها را انجام مي‌دهد، من مي‌دانستم كه آن كارها را انجام خواهد داد."

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | دعوت ترامپ از یکی از هوادارنش برای سخنرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..