تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبا: به ایسکو خوش آمد خواهیم گفت

کد خبر: ۴۸۵۹۱۱

۱۵۰۴  بازدید

جوردی آلبا ضمن استقبال از احتمال پیوستن ایسکو به بارسلونا اعلام کرد در صورتیکه این انتقال تحقق یابد بازیکنان بارسلونا به ایسکو خوش آمد خواهند گفت.

وبسایت نود: جوردی آلبا ضمن استقبال از احتمال پیوستن ایسکو به بارسلونا اعلام کرد در صورتیکه این انتقال تحقق یابد بازیکنان بارسلونا به ایسکو خوش آمد خواهند گفت.

آلبا: به ایسکو خوش آمد خواهیم گفت

جوردی آلبا در زادگاهش، شهر هاسپیتالت مرکز ورزشی را تاسیس کرده است و در روز بازگشایی این مرکز در خصوص مسائل مختلف پیرامون باشگاه بارسلونا صحبت کرد، او در خصوص وضعیت فعلی کاتالان ها گفت:

همه ما بخاطر مشکلات موجود مسئول هستیم و نباید لوچو را تنها مقصر موجود به حساب آورد.

او همچنین در خصوص شایعات پیرامون علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن ایسکو گفت:

ما در بارسلونا به بازیکنان با کیفیت و قدرتمند خوش آمد خواهیم گفت. ایسکو را از زمانی که در والنسیا بودم می شناختم و قدرت او را ستایش می کردم. با این حال باید روی بازیکنانی که در اختیار داریم حساب کنیم.

ایسکو در روزهای گذشته اعلام کرده بود قراردادش را با باشگاه مادریدی تمدید نخواهد کرد تا شایعات متعددی پیرامون آینده او به وجود بیاید، روز سه شنبه زیدان نیز بر این حدس و گمان ها دامن زد تا وضعیت مبهمی در پیش روی ایسکو قرار داشته باشد. بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که ایسکو را تحت نظر دارد، این بازیکن از تیم های لیگ برتری و همچنین تیم های سری آ ایتالیا نیز پیشنهاد دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبا: به ایسکو خوش آمد خواهیم گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..