تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تذکرات منصوریان برای بازی با التعاون

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را برای دیدار با التعاون عربستان پیگیری کرد.

صراط: تیم فوتبال استقلال بعد از ترک باشگاه ایرانیان و استراحت یک روزه از ساعت 17 امروز در زمین باشگاه الاهلی تمرینات خود را برای بازی با التعاون عربستان پیگیری کرد.

به گزارش فارس ، آبی پوشان در حالی تمرینات خود را در این زمین پیگیری کردند که تیم‌های دیگری در این زمین و زمین مجاور مشغول تمرین بودند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان دور هم جمع شده و علیرضا منصوریان برای دقایقی با آنها به گفت‌و‌گو پرداخت.سرمربی استقلال تاکید کرد که بازی با الاهلی تمام شده و باید به فکر بازی آینده بود.

*بازیکنان استقلال زیر نظر علی چینی به گرم کردن بدن‌های خود پراداخته و سپس زیر نظر دیگر اعضای کادر فنی کار تاکتیکی پرداختند.در بخش بعدی تمرین بازیکنان فوتبال درون تیمی فشرده در بخشی از زمین برگزار کردند.

*اواخر تمرین تاکتیکی استقلال که در دو گروه به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت زیر نور برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال تا روز شنبه در عمان حضور خواهد داشت و سپس راهی عمان خواهد شد تا دوشنبه به مصاف التعاون عربستان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تذکرات منصوریان برای بازی با التعاون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..