تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اشرف قندهاری» یکی از بنیانگذاران کهریزک درگذشت+تصویر

«اشرف قندهاری» (بهادرزاده)، از بنیانگذاران آسایشگاه خیریه کهریزک، موسس گروه بانوان نیکوکار و خانه مادر و کودک درگذشت.

آفتاب‌‌نیوز :

اشرف قندهاری در سال 1304 در مشهد به دنیا آمده، در هشت سالگی به تهران مهاجرت و در 17 سالگی ازدواج کرده است. پس از آشنایی با دکتر محمدرضا حکیم‌زادهٔ لاهیجی، بنیان‌گذار آسایشگاه خیریه کهریزک، تمامی دارایی شخصی وبیش از  ۴۰ سال از عمر خود را وقف امور خیریه کرد.

بهادرزاده در سال 1352 «گروه بانوان نیکوکار» را تاسیس کرد که هم‌اکنون بیش از 4000 نفر بانوی نیکوکار به طور مستمر و مستقیم در طول ماه با آن همکاری می‌کنند.

تشییع پیکر پاک آن مرحومه ساعت ۹ صبح جمعه ۹۵.۱۲.۶ از منزل ایشان به آدرس خیابان ولی عصر، میدان تجریش، خیابان شهید فناخسرو، پلاک ۳۸ برگزار می گردد.

«اشرف قندهاری» یکی از بنیانگذاران کهریزک درگذشت+تصویر

به گزارش ایسنا، همچنین مجلس ترحیم ایشان روز یکشنبه ۹۵.۱۲.۸ از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

«اشرف قندهاری» یکی از بنیانگذاران کهریزک درگذشت+تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اشرف قندهاری» یکی از بنیانگذاران کهریزک درگذشت+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..