تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




50 روستای آذربایجان غربی در محاصره کولاک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه ارتباطی 50 روستای این استان به علت کولاک شدید مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی این راه‌ها ادامه دارد.

عبدالحسین علی اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 50 روستا از 2 هزار و 886 روستای آذربایجان غربی به علت وزش باد و کولاک شدید بسته است.

وی اضافه کرد: راه های ارتباطی این روستاها جزو مسیرهای بازگشایی شده در روزهای اخیر بودند ولی به دلیل شدت کولاک و سرعت وزش باد دیشب دوباره دچار انسداد مسیر شدند.
وی ادامه داد: شهرستان چالدران با 30 روستا بیشترین آمار روستاهای گرفتار در کولاک را دارد و دیگر روستاهای گرفتار در کولاک در سطح استان پراکنده است.

به گزارش ایرنا از 12 هزار کیلومتر جاده در آذربایجان غربی حدود هفت هزار و 800 کیلومتر راه روستایی، سه هزار و 800 کیلومتر راه آسفالت فرعی، اصلی و بزرگراه و نزدیک به 400 کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی دارای 14 اداره راهداری و 67 اکیپ عملیاتی شامل 29 باب راهدارخانه ثابت و بین راهی، 15 باب راهدارخانه مرکزی و 23 باب راهدارخانه کانکسی، سیار و استیجاری است.

آذربایجان غربی 17 شهرستان، 42 شهر و بیش از 2 هزار و 800 روستا دارد و جمعیت آن سه میلیون و 300 هزار نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «50 روستای آذربایجان غربی در محاصره کولاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..