تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سراتو 2016 اعلام شد + جدول

شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سراتو 2016 اعلام شد + جدول

آگهی فروش کیا سراتو (نسل قبل) توسط گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه می‌شود، ولی اگر به دنبال نسل جدید کیا سراتو هستید، شرکت اطلس خودرو اخیرا در شرایط فروش محصولات خود، شرایط فروش مدل‌های 2016 از کیا سراتو YD 4D را اعلام کرده است که در ادامه بیشتر در رابطه با آنان خواهیم دانست.
اول از همه در شرایط فروش نقدی این محصول، شرکت اطلس خودرو قیمت پایه 131 میلیون و 500 هزار تومانی را در نظر گرفته است که با احتساب 10 میلیون و 872 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی کیا سراتو 2016 برای مشتریان چیزی حدود 142 میلیون و 237 هزار تومان آب می‌خورد که پس از گذشت 30 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.
در شرایط فروش اعتباری هم می‌توان برای ثبت نام مبلغ پیش پرداخت 65 میلیون تومانی به حساب شرکت اطلس خودرو واریز کرد و سپس مابقی هزینه پرداختی را در قالب اقساط 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه، 30 ماهه و 36 ماهه به شرکت اطلس خودرو پرداخت کرد که برای اطلاع از جزییات آنان می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.
شرایط فروش کیا سراتو

شرایط فروش کیا سراتو


در آخر هم گفتنی است که خودروی کیا سراتو 2016 با پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2000 سی سی به مشتریان عرضه خواهد شد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی 158 اسب بخاری تولید کرده و در اختیار اتومبیل قرار دهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سراتو 2016 اعلام شد + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..