تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژستی برای مربیگری

کسانی که رضا عنایتی را می شناسند این را می دانند که او انسانی شوخ طب و اجتماعی است .

به گزارش کاپ،کافی است چند لحظه در کنار او بنشینید تا خنده روی لبانتان در کنارش نقش ببندد. اما عنایتی در برنامه ای که محتوای شاد دارد و خنده نقش اصلی این برنامه است ؛چهره دیگری از خود به نمایش گذاشت . چهره ای جدی و با خنده های کم که از شخصیت که سال ها عنایتی را با او می شناختیم دور بود . او تقریبا به اکثر سوالات همراه با شوخی رامبد جوان با جدیت جواب می داد و حتی وقتی مهرداد میناوند را برای گرم شدن برنامه به روی خط تلفنی اورده شد عنایتی به غیر از چند مورد تمایلی برای پاسخ به حرف های میناوند نداشت مگر در زمانی که می خواست استقلالی بودن خود را به اثبات برساند.

اوج حرف عنایتی در این برنامه زمانی بود که عنوان کرد از پدرش جدی بودن را به ارث برده است . 

رضا عنایتی می داند که روزهای آخر دوران بازیگری را می گذراند و به دورانی که سال ها او را به فوتبال شناخته نزدیک می شود . اما او نمی خواهد از فوتبال دور باشد و سودای مربیگری به سر دارد و ترجیحا اگر در ابتدای کار سرمربیگری هم باشد چه بهتر.

رضا عنایتی

او در برنامه خندوانه نشان داد در حال تغییر شخصیت خود از دوران بازیگری به دوران مربیگری است و فضا این برنامه شاد را مناسب دید تا بتواند رفتاری جدی از خود نشان دهد و بفهماند که او در حال تغییر شخصیتی برای مربیگری است و به خوبی امضای خود را پای این تغییر نشان داد .
این نوع تغییر رفتار فقط مختص عنایتی نیست و بعضا بازیکنان در دوران پایانی بازیگری خود وقتی سودای تغییر شغل از بازیگری به مربیگری دارند این جدیت را در رفتار آنها می بینیم . اینکه می خواهد نشان دهد که من دیگر آن شخصیت قبلی را ندارم و در حال تغییر هستم.

به هر حال دوران بازیگری با دوران مربیگری دو فضای کاملا متفاوت است و بازیکنی که می خواهد مربی شود دوباره در ابتدای راه قرار می گیرد و سوابق بازیگری او می تواند به او کمک کند اما نه لزوما فاکتور برتر باشد .
حالا عنایتی در سودای مربیگری است و گام اول یعنی پایان شخصیت دوران بازیگری را برداشته است اما فاکتور بعدی دانش مربیگری است و کسب تجربه،گویا آقا رضا از ابتدا سودای سرمربیگری دارد .


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژستی برای مربیگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..