تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای پلیس قلابی که به دختران و پسران کم سن و سال تجاوز می کرد!

ماجرای پلیس قلابی که به دختران و پسران کم سن و سال تجاوز می کرد!

مردی که خودش را به عنوان پلیس معرفی کرده بود، دختران و پسران کم سن و سال را به درون خودرویش می کشاند و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داد.

تجاوز جنسی پلیس قلابی به دختران کودک در ماشین

خبر حوادث : مردی که خود را پلیس معرفی می کرده و دختران را به درون ماشین خود می کشاند،نقشه شوم تجاوز و تعرض را در سر داشت. در ساعت 18:20 مورخه 27/11/13955 فردی به هویت مشخص به کلانتری 1322 نبرد مراجعه و عنوان داشت که سرنشین یک دستگاه خودرو پراید تیره رنگ قصد آزار و اذیت دختر 10 ساله اش را داشته اما دخترش موفق به فرار از دست این شخص شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “اقدام به آزار و اذیت” و به دستور قاضی Judge آرش سیفی ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ، شاکی پرونده بهمراه دختر 10 ساله اش در اداره شانزدهم حاضر شد .

دختر 10 ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” در ساعت 16:30مورخه 27/11/1395 به قصد رفتن به دنبال برادرم در مدرسه ی … از خانه خارج شدم ؛ در خیابان حبیب ، وسط های پارک شاهد بودم که مردی به من مراجعه کرد و گفت : “من مأمور مخفی هستم ؛ دنبال چند نفر پسر و دختر هستم که به دنبال موادمخدر هستند” و مرا به بهانه ی تحقیقات سوار خودرو پراید سبزرنگ تیره رنگی با شیشه های دودی و صندلی های مشکی رنگ کرد ؛

داخل ماشین عکس های متعلق به چند آقا و خانم را به من نشان داد که ادامه عنوان داشتم آنها را نمی شناسم . در حالیکه قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم ، ناگهان متوجه شدم که این شخص قصد آزار و اذیت مرا دارد ؛ در حالیکه این شخص قصد داشت تا به زور پیراهنم را … موفق به پیاده شدن از ماشین شده و به سرعت از محل فرار Escape کردم ”.

با توجه به حساسیت موضوع ، تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل تردد خودرو پراید سبز رنگ موفق به شناسایی چندین مغازه و مرکز تجاری مجهز به دوریین های مداربسته شده و در ادامه ، با بهره گیری از اطلاعات نسبتا دقیق دختر 10 ساله در خصوص مشخصات ظاهری خودرو پراید اقدام به شناسایی خودرو پراید مذکور به شماره انتظامی ایران 77/*** ل 43 کردند .

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی مالک حقوقی خودرو در شهرستان اسلامشهر ، با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و ضمن شناسایی مالک خودرو به تحقیق از وی پرداختند ؛ در تحقیقات از مالک خودرو مشخص شد که خودروی پراید مورد نظر کارآگاهان ، در سال 1392 به صورت قولنامه ای به شخص دیگری فروخته شده

اما تاکنون اقدامی از سوی خریدار و مالک خودرو جهت انتقال قانونی خودرو و تعویض پلاک صورت نگرفته ! و مالک حقوقی خودرو نیز با توجه به گذشت بیش از دو سال از زمان فروش خودرو هیچگونه اطلاعاتی از خریدار خودرو در اختیار ندارد !!! .در چنین شرایطی ، کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی آخرین خریدار خودرو بنام “صفرعلی . ی” ( متولد 1346 ) شدند که تصویرش از سوی دختر 10 ساله مورد شناسایی قرار گرفت .

با شناسایی تصویر “صفرعلی . ی” ، کارآگاهان اداره شانزدهم با شناسایی مخفیگاه وی در منطقه دولت آباد به این منطقه اعزام و در مورخه 02/11/1395 موفق به دستگیری “صفرعلی . ی” شدند ؛ متهم در زمان دستگیری قصد مقاومت و ایجاد درگیری با کارآگاهان را داشت که بلافاصله قبل از هرگونه اقدامی ، کارآگاهان وی را دستگیر و خودرو پراید سبزرنگ متعلق به وی را نیز در داخل کوچه شناسایی ، توقیف و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند .

در ادامه تحقیقات از متهم و رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان موفق به شناسایی دو پرونده مشابه دیگر شدند که متهم دقیقا به همین شیوه و شگرد و تحت عنوان “پلیس مخفی” اقدام به آزار و اذیت یک پسر 10 ساله و دختر 12 ساله کرده بود که این دو نوجوان نیز شناسایی ، بهمراه والیدن خود در اداره شانزدهم پلیس آگاهی حاضر و پس از مواجهه حضوری با متهم صراحتا وی را مورد شناسایی قرار دادند .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با عنایت به اعترافات صریح متهم و بویژه شناسایی دقیق متهم توسط شکات پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی آرش سیفی ، بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، صادر و متهم جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان داشت : ” از کلیه شکات احتمالی دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای پلیس قلابی که به دختران و پسران کم سن و سال تجاوز می کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..