تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس بایوور بابت بازی Horizon Zero Dawn به گوریلا گیمز تبریک گفت

رئیس بایوور بابت بازی Horizon Zero Dawn به گوریلا گیمز تبریک گفت

آرین فلین، مدیر کل استودیو بازی‌سازی بایوور (BioWare)، به تازگی در صفحه توییتر خودش به ستایش بازی مورد انتظار انحصاری پلی‌استیشن 4، یعنی بازی نقش آفرینی Horizon Zero Dawn، پرداخته است. با تک‌شات و جزئیات این خبر در ادامه همراه شوید.

 

در حالی که هنوز چند روز تا عرضه جهانی بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) محصول استودیو Guerrilla Games فاصله داریم، اما نسخه مخصوص این بازی برای منتقدان فرستاده شده و با توجه به گفته‌های آن‌ها، Horizon Zero Dawn یک بازی چشم‌نواز و بسیار عالی است و همین موضوع، صبرمان را برای تجربه بازی لبریز کرده است. 

 

آن‌طور که به نظر می‌رسد، Horizon Zero Dawn آن‌قدر خوب است که حتی استودیوها و کمپانی‌های دیگر را نیز به تحسین خود وا داشته است. قبلا دیدیم که فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، به ستایش بازی پرداخته است و حال به تازگی با خبر شده‌ایم که مدیر کل استودیو بایوور هم به ستایش بازی پرداخته و گفته است که نمی‌تواند برای تجربه بازی صبر کند:

به خاطر بازی Horizon Zero Dawn به گوریلا گیمز تبریک می‌گویم. خلق یک IP جدید کاری سخت است، اما این کار، برای صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار مهم و حیاتی است. نمی‌توانم برای تجربه بازی صبر کنم!

 

بعد از مجموعه Killzone، بازی Horizon Zero Dawn در حقیقت دومین بازی (یا شاید بهتر است بگوییم مجموعه) بزرگی است که توسط استودیو گوریلا گیمز ساخته می‌شود. جالب است بدانید که کمپانی سونی هفته پیش گفته بود که Horizon Zero Dawn کاملا پتانسیل این را دارد که تبدیل به یک مجموعه بزرگ شود.

 

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که استودیو بایوور هم هم‌ اکنون در حال کار بر روی یک IP کاملا جدید است و قصد دارد آن را در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ (فروردین - اردیبهشت ۱۳۹۷) روانه بازار کند. 

 

از میان اخبار اخیر بازی هورایزون زیرو داون، می‌توان به این اشاره کرد که بروزرسانی روز اول این بازی، قرار است فقط ۲۵۰ مگابایت حجم داشته باشد. به علاوه گفتنی است که شما می‌توانید نقشه کامل بازی را از اینجا مشاهده کنید.

 

Horizon Zero Dawn روز ۱۰ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس بایوور بابت بازی Horizon Zero Dawn به گوریلا گیمز تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..