تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیل اسپنسر: دنیای بازی‌های ویدیویی یک مسابقه بین کنسول‌ها نیست

فیل اسپنسر: دنیای بازی‌های ویدیویی یک مسابقه بین کنسول‌ها نیست

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس همواره نشان داده در کنار افزایش کیفیت و کارایی برند ایکس‌باکس به دنبال ارتقا سطح کیفی بازی‌های ویدیویی است. روز گذشته او سال ۲۰۱۷ میلادی را سالی بزرگ قلمداد کرد که طی آن اتفاقات خوش‌آیندی برای هواداران رخ خواهد داد. ساعاتی قبل اسپسنسر در پاسخ به یکی از کاربران در توئیتر دنیای بازی‌های ویدیویی را بزرگ‌تر از رقابت بین کنسول‌ها دانسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با تک‌شات همراه باشید.

 

یکی از کاربران این سوال را مطرح کرد که چگونه با اینکه اسپنسر مدعی است ایکس‌باکس در بهترین روزهای خود قرار دارد اما شاهد این هستیم تعداد کاربرانی که از ایکس‌باکس 360 به پلی‌استیشن 4 مهاجرت کرده‌اند بسیار بیشتر از کسانی بوده که پس از پلی‌استیشن 3 در نسل هشتم ایکس‌باکس وان را برگزیده‌اند؟ اسپنسر به او پاسخ داد:

 

دنیای بازی‌های ویدیویی یک مسابقه بین کنسول‌ها نیست و بازی‌های خوب سلاحی علیه شرکت‌های رقیب نیستند. ما تلاش می‌کنیم تا ویندوز 10 و ایکس‌باکس را به بهترین مکان برای بازی کردن تبدیل کنیم.

 

کاربر دیگری در پاسخ این جواب اسپنسر به او گفت، بیان کردن چنین حرف‌هایی آسان و زیباست اما این بازی‌ها هستند که برای بازیکنان بر همه چیز ارجعیت دارند. اسپنسر در پاسخ او گفت:

 

صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار بزرگ‌تر از آن است که عرصه جنگ بین دو کنسول باشد و ما بخشی از این رقابت نخواهیم بود و به دنبال خلق کردن و دیدن بازی‌های بزرگ هستیم.

 

همانطور که مشخص است اسپنسر نمی‌خواهد دنیای بازی‌های ویدیویی را به سمت یک رقابت یا جنگ بین کنسول‌ها ببرد و سعی بر این دارد تمرکز برند ایکس‌باکس و مایکروسافت بر ارتقا کیفیت ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان باشد اما این حق طبیعی هواداران است که تقاضای بازی‌ها و ویژگی‌های قابل توجه‌ای برای ایکس‌باکس در مقابل پلی‌استیشن را داشته باشند.

 

کمپانی مایکروسافت در سال گذشته با عرضه ایکس‌باکس وان اس توانست سر و سامانی به وضعیت کنسول نسل هشتمی خود بدهد و سهم بیشتری از بازار سخت‌افزار را به خود اختصاص دهد. اما با لغو ساخت بازی Scalebound و انتشار تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان برای ویندوز 10، اندکی بازیکنان در تهیه این کنسول دچار تردید شده‌اند.

 

پلی‌استیشن 4 توانسته تاکنون ۵۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد یعنی بیش از دو برابر میزان فروش ایکس‌باکس وان. کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز تا به امروز ۲۶ میلیون دستگاه فروش داشته که چندان راضی کننده نیست اما با عرضه پروژه اسکورپیو در سال جاری میلادی یحتمل وضعیت خانواده ایکس‌باکس بهبود پیدا می‌کند. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیل اسپنسر: دنیای بازی‌های ویدیویی یک مسابقه بین کنسول‌ها نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..