تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح دستگیری مجرمان تحت تعقیب در غرب استان تهران

مرحله نخست طرح دستگیری مجرمان متواری و تحت تعقیب در شهرستانهای غرب استان تهران اجرا شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به ضرورت برخورد با مجرمان سابقه دار و برقراری امنیت بیشتر در شهرستانها گفت : 374 مجرم تحت تعقیب که قرار مجرمیت و دستگیری انها از مدتها پیش صادر شده و به دلایل مختلف ، به دام قانون گرفتار نشده اند ، در این طرح تحت تعقیب وی‍ژه و شناسایی قرار گرفتند .

سردار محسن خانچرلی افزود : در مرحله نخست این طرح که از بامداد امروز اغاز شد ،100 نفر از این مجرمان دستگیر و تعداد 5 دستگاه خودرو و لوازم مسروقه از انان کشف شد .

وی با اشاره به اجرای مداوم این طرح در روزهای اینده گفت : طرح دستگیری مجرمان تحت تعقیب ، همچنان در شهرستانهای غرب استان تهران ادامه خواهد داشت .

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس در برقراری امنیت در استانه نوروز افزود : پلیس تلاش دارد تا با حمایت مردم و کمک دستگاه قضا ، امنیت و ارامش را در شهرستانها ، بیش از پیش برقرار کند .

وی تاکید کرد ، مجرمان دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح دستگیری مجرمان تحت تعقیب در غرب استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..