تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطعی شدن زمان ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا+ فیلم

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا:

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا های کشور گفت: زمان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور قطعی شده است و تغییر نخواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد محمودی شاه نشین افزود: با توجه به ارائه طرحی برای اصلاح 19 ماده قانون انتخابات و ایراداتی که شورای نگهبان در خصوص دو ماده از این طرح گرفت امکان زمانی برای رفع اشکالات قانون اساسی وجود ندارد و براساس هماهنگی های صورت گرفته قانون انتخابات بدون این طرح اجرا می شود و هیچ تغییری برای زمان مهلت نام نویسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نخواهیم داشت.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند امسال به مدت یک هفته برگزار می شود و این زمان قطعی شده است و تغییر نخواهد یافت.

محمودی با اشاره به اینکه الزامی برای ارائه سوء پیشینه در زمان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود ندارد ، افزود: انتشار این خبر که در هنگام ثبت نام ، کاندیداهای انتخاباتی باید گواهی سوء پیشینه همراه داشته باشند به هیچ عنوان واقعیت ندارد و الزامی در این خصوص نیست.

وی افزود: در صورتیکه کاندیداهای انتخاباتی هنگام ثبت نام گواهی سوء پیشینه همراه داشته باشند استعلام های چهارگانه آن سریعتر صورت می گیرد اما الزام قانونی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور افزود: در روستا های کشور هم هیچ ضرورتی برای ارائه گواهی سوء پیشینه و حتی استعلام های قانونی چهارگانه نیست و تنها هیات نظارت و هیات اجرای بخش می توانند نسبت به تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی شوراهای اسلامی روستا ها اقدام کنند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطعی شدن زمان ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..