تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیده نشدن آنفولانزا در واحد های صنعتی قوچان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قدرتی گفت: آنفولانزای مرغی در میان پرندگان مستعد بویژه مرغ های وحشی و اهلی  هنگامی كه آنها با ترشحات پرندگان آلوده تماس پیدا می كنند منتشر می شود اما در هر حال انتقال دهانی ـ مدفوعی شایع ترین مدل انتشار می باشد.

قدرتی افزود: همچنین این بیماری می تواند براحتی توسط مردم و وسایل آلوده به ویروس آنفولانزا منتشر شود .

او با اشاره به اینکه این ویروس می تواند برروی كفش های آلوده ، لباسها ، صندوق ، كارتن های تخم مرغ ، حاملین و دیگر تجهیزات انتقال پیدا كند عنوان داشت : تمام محل های مزرعه طیور آلوده بایستی مورد توجه قرار گیرند و بطور كامل تمیز وضد عفونی شوند ،لذا صاحبان مرغداریها خود اولین خط دفاعی برای شناسایی شیوع آنفولانزای مرغی هستند ، اگر پرندگان علائمی از  آنفولانزای پرندگان را نشان دادند بایستی بلافاصله به دامپزشکی اطلاع دهند .

قدرتی در پایان تصریح کرد :  البته مراقبت های لازم در سطح مرغداری ها و واحدهای طیور بومی در شهرستان در حال انجام است و خوشبختانه تا کنون موردی از آنفولانزا فوق حاد پرندگان در واحدهای صنعتی قوچان مشاهده نشده است.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیده نشدن آنفولانزا در واحد های صنعتی قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..