تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه هزار خانوار در بیجار تحت پوشش کمیته امداد هستند

سه هزار خانوار در بیجار تحت پوشش کمیته امداد هستند

استان‌ها > کردستان - مدیر کمیته امداد بیجار گفت: ارزش مستمری پرداختی به افراد تحت پوشش یک میلیارد و۶۱۳میلیون تومان می باشد که به حساب سرپرست های خانوار واریز گردیده است.

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، عطاالله افخمی در نشستی که با اصحاب رسانه برگزار کرد به بیان عملکرد و گزارش این نهاد پرداخت و گفت: اقدامات کمیته امداد از جانب مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفته و طی اساسنامه جدیدی که رهبر معظم انقلاب اعلام نمود، فرمودند: خدمات کمیته امداد در گذشته و حال بسیار مفید وموثر بوده است.
مدیر کمیته امداد بیجار گفت: سه هزار خانوار بیجاری تحت پوشش این نهاد قرار دارند و دو هزار و ۴۵۱ نفر به صورت ماهانه کمک معیشتی دریافت می کنند.
وی گفت: ارزش مستمری پرداختی به افراد تحت پوشش یک میلیارد و۶۱۳میلیون تومان می باشد که به حساب سرپرست های خانوار واریز گردیده است.
افخمی از پرداخت تسهیلات ازدواج به۱۲۲نفر خبر داد و گفت: در سال جاری تسهیلاتی سه میلیونی به صورت قرص الحسنه و یک میلیونی بصورت بلاعوض به ارزش ۲۰۱میلیون تومان به جوانان پرداخت شده است.
افخمی گفت: کمیته امداد تا بحال به ۳۰۰نفر از مددجویان تسهیلاتی در قالب وام قرض الحسنه به ارزش ۶۴۶میلیون تومان پرداخت نموده است.
افخمی به فعالیت های کمیته امداد امام خمینی در راستای توانمند سازی و اشتغال اشاره نمود و گفت: این نهاد توانسته است ۱۴۱مورد تسهیلات اشتغال زایی با صرف هزینه ۲میلیاردو۱۰۰میلیون تومان پرداخت نماید که ۲۷مورد ازاین تسهیلات از محل قرض الحسنه ولایت و۱۱۴مورد از منابع بانکی تامین گردیده است.
افخمی به ارائه خدمات آموزشی توسط این نهاد اشاره نمود و افزود: به یاری خداوند توانسته ایم به ۵۶۴نفر مددجو، آموزش هایی دررابطه با کارآفرینی، ترویج کشاورزی، دامپروری و... ارائه دهیم.
وی گفت: پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۵۰۰نفر به ارزش ۴۴۰میلیون در راستای آینده بهتر مددجویان از جمله اقدامات این نهاد می باشد.
مدیر کمیته امداد بیجار گفت: این نها در راستای ارائه خدمات تحصیلی به۲۵۰دانش آموز و کمک هزینه تحصیلی برای ۵۱دانشجو گامهای موثری برداشته است.
افخمی گفت: درسال جاری ۹۴ واحد مسکونی تعمیر وتجهیز و ۲۵واحد خریداری و۷۰واحدنیز تعمیرگشته است که این اقدامات هزینه ای بالغ۵۷۰میلیون را درپی داشته است.
افخمی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به ارائه سبد کالابه کودکانی که دچار سوتغذیه هستند پرداخته ایم که ارزش این سبد کالاهای پرداختی ۲۵۰میلیون تومان می باشد.
مدیر کمیته امداد تاکید کرد: تمامی کمکها در شهرستان و صرف افراد تحت پوشش خواهد شد.
افخمی در ادامه افزود: این نهاد توانسته ۶۷۷میلیون تومان زکات واجب را جمع آوری کند و تماما برای افراد تحت پوشش صرف گردد.
وی در پایان به نزدیک شدن جشن نیکوکاری اشاره نمود و گفت: امیدواریم مردم نوع دوست ما مثل همیشه حامی نهاد امداد و افراد تحت پوشش آن باشند و در راستای مشارکت و کمک به همنوع گامهای موثر بردارند و لبخند را برلبان افراد تحت پوشش بنشانند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه هزار خانوار در بیجار تحت پوشش کمیته امداد هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..