تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت های دولت به مردم اطلاع رسانی شود/ دهیاران در تعطیلات نوروز آماده باش هستند

فرماندار سروآباد: فعالیت های دولت به مردم اطلاع رسانی شود/ دهیاران در تعطیلات نوروز آماده باش هستند

استان‌ها > کردستان - فرماندار شهرستان مرزی سروآباد گفت: دهیاران از هرگونه جانبداری از کاندیداهای انتخابات، خودداری کنند و تلاش نمایند با حضور حداکثری مردم انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سروآباد، مفاخری فرماندار شهرستان سروآباد ضمن تشکر از دهیارانی که در ارائه خدمات به اهالی درپی بارش برف اخیر تلاش نموده اند به دهیاران توصیه نمود، به وظایف قانونی خود بیشتر توجه داشته باشند.
فرماندار به انتخابات پیش رو اشاره و از دهیاران خواست در فراهم آوردن مقدمات برگزاری یک انتخابات با شکوه در شهرستان با مجریان این انتخابات همکاری و از از هرگونه جانبداری از کاندیداهای انتخابات، خودداری کنند.
فرماندار سروآباد گفت: بستر کار و توسعه در روستاها وجود دارد ولی در زیر ساختها هنوز کمبود احساس می شود البته ما در راستای سیاست های کلی دولت و با همکاری شوراهای و دهیاران در روستاها، تلاش کرده ایم پروژه ها و طرحهای عمرانی و خدماتی در روستاها انجام شود.

وی در ادامه خدمت رسانی بی منت به مردم را وظیفه همگانی دانست و بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات انجام شده توسط دولت، علیرغم تنگناها و مشکلات مالی تاکید نمود.

مفاخری با اشاره به اینکه جاذبه هاي گردشگري، اماكن تاريخي و منظرگاه هاي روستا به نحو شايسته به گردشگران اطلاع رسانی شود، تصریح کرد:‌ دهياران در ايام دوره تعطيلات نوروز آماده باش هستند و بايد تمام وقت در محل كار حاضر باشند.
وی در پایان اظهار داشت: دهیاران بعنوان بازوان وزارت کشور در روستاها تمام تلاش خود را به خدمت رسانی به مردم معطوف دارند تا که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را انجام دهیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت های دولت به مردم اطلاع رسانی شود/ دهیاران در تعطیلات نوروز آماده باش هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..