تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان پلدختر نیازمند تمرکز زدایی در حوزه ورزش است

شهرستان پلدختر نیازمند تمرکز زدایی در حوزه ورزش است

استان‌ها > لرستان - رییس اداره ورزش و جوانان پلدخترگفت: شهرستان پلدختر دارای استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی است که نیازمند تمرکز زدایی در حوزه ورزش است

اسما اسماعیل پور ، خبرآنلاین لرستان ، علی محمد نورعلی وند در جلسه شورای ورزش و ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر افزود: از مهم ترین مشکلات هیات های ورزشی شهرستان مشکل مالی و عدم اسپانسر و خیر است زیرا کارخانه ای در آن وجود ندارد و خیرین شهرستان نسبت به شهرستان های استان ضعیف ترین عملکرد را در حوزه ورزش دارند .
وی گفت: ورزش شهرستان در سطح خوبی قرار دارد اما نیاز به پیشرفت بیشتر دارد اما در گذشته تمرکز زدایی صورت نگرفته و همه در یکجا جمع شده است .
وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان برای تحقق استعدادهای ورزشی در آینده نزدیک برنامه هایی دارد از جمله احداث سالن های ورزشی در صورت واگذاری زمین در روستاها یی که فاقد سالن هستند .
رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: استخر شنای شهرستان پلدختر با تدبیر و امید دولت با هزینه ای بیش از 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و این بعد از سالیان سال انتظار نوید خوبی به مردم و به ویژه جوانان است .
نورعلی وند افزود: یکهزار و 350 ورزشکار سازمان یافته و حدود 20 رشته ورزشی فعال در این شهرستان فعالیت می کنند .
وی با بیان این که شهرستان پلدختر 11 سالن ورزشی دارد افزود: با وجود این که میانگین سرانه ورزشی در استان لرستان54 سانتی مترمی باشد سرانه ورزشی این شهرستان حدود 67 سانتی متر مربع است .
وی افزود: با توجه به وجود استعداد های ورزشی در شهرستان پلدختر قهرمانانی در تمام رشته ها پرورش داده است .
رییس ورزش و جوانان پلدخترگفت: این شهرستان سه تیم فوتبال در لیگ فوتبال استان لرستان دارد که دو تیم در لیگ برتر استان هستند و امسال بعد از 35 سال شهرستان پلدختر توانست قهرمانی استان را توسط تیم شاهد پلدختر کسب کند و همچنین یک تیم فوتبال دسته یک استان دارد که دارای مقام دوم است و می تواند به رده برتر صعود کند .
نورعلی وند افزود: ادارات و کسانی که عضو شورای ورزش به گونه ای سازمان دهی شوند تا اداره هایی که تمک مالی دارند بتوانند هیات های ورزشی را تحت پوشش خود قرار دهند و تیم داری کنند تا از این طریق به ورزش شهرستان کمک کنند .
وی گفت: مسوولان ادارات و دستگاه های در رابطه با ورزش پای کار بیایند و تیم های ورزشی را حمایت کنند تا ورزشکاران ما از لحاظ مادی دغدغه نداشته باشند .
رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: امسال یکهزار و 718 نفر متقاضی وام ازدواج بوده که از این تعداد یکهزار و 447 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند .
وی افزود: سقف وام ازدواج برای فرزندان شهدا 20 میلیون تومان و برای دیگر افراد 10 میلیون تومان بوده که در مجموع 16 میلیارد تومان وام ازدواج در شهرستان پرداخت شده است .
رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: لازم است بانک ها نسبت به پرداخت وام ازدواج جوانان شهرستان از لحاظ تضامین و روند و تسریع پرداخت تسهیلات به جوانان سخت نگیرند و تا بتوانند به سهولت این تسهیلات را دریافت کنند .
معاون فرماندار پلدختر از بهره برداری استخر شنای این شهرستان به عنوان مهم ترین پروژه در حوزه ورزش ابراز خرسندی کرد و گفت: همه شهروندان در نگهداری از استخر شنا سهیم وبا نظارت خود از آن حفاظت کنند ،
امان الله بابایی افزود: باید در برنامه ها و سیاست های ورزشی شهرستان ورزش بانوان ، روستاییان و ورزش همگانی را در نظر و در دستور کار قرار گیرد .
وی با بیان این که جوانان در حوزه های ورزش ، فرهنگی ، موسیقی ، هنر ، کتاب و دانشگاه ها سرمایه اجتماعی هستند . افزود: ورزشکاران شهرستان در استان و کشور شاخص هستند و باید در برنامه ها و جشن ها از آنان دعوت به عمل آورده و مورد تشویق قرار گیرند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان پلدختر نیازمند تمرکز زدایی در حوزه ورزش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..