تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری ارومیه و پیکان تهران با بهره مندی از ویدئو چک به مصاف هم می روند

به گزارش ایرنا، کریم فروزان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مساعدت فدراسیون والیبال در این خصوص اشاره کرد و افزود: ارومیه اولین شهری است که بعد از تهران از سیستم ویدئو چک در آن استفاده می شود.
وی با اشاره به اینکه استفاده از این سامانه تجربه خوبی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال خواهد بود، ادامه داد: باشگاه والیبال شهرداری ارومیه پرهوادارترین باشگاه والیبال در ایران و آسیاست.
به گزارش ایرنا از بهترین دستاوردهای باشگاه شهرداری ارومیه، نایب قهرمانی سوپر لیگ والیبال ایران در سال 1384 شمسی با نام پگاه ارومیه بوده است؛ همچنین تیم والیبال مردان شهرداری ارومیه در 1393 شمسی توانست با برخورداری 90 درصدی از بازیکنان بومی به مقام نائب قهرمانی رقابت های لیگ برتر والیبال در جام بیست و هشتم دست پیدا کند.
تیم والیبال پیکان تهران در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در تهران موفق به شکست سه بر صفر شهرداری ارومیه شد و اکنون تیم شهرداری ارومیه و هواداران پرشور این تیم به فکر تلافی در ارومیه است.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری ارومیه و پیکان تهران با بهره مندی از ویدئو چک به مصاف هم می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..