تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه هیات های ورزشی در سال 96 حدود 5 برابر می شود

به گزارش خبرنگارایرنا، امیر رضا خادم عصر پنجشنبه در آیین معارفه و تکریم مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات انتظار این شهر، حمایت از هیات های ورزشی را جزو اولویت های کاری وزارت ورزش و جوانان در سال 96 اعلام کرد و افزود: مجلس با افزایش بودجه هیات های ورزشی در سال آینده موافقت کرده و این افزایش بودجه را اعمال خواهیم کرد.
وی در ادامه خواستار توجه ویژه مدیران کل ورزش و جوانان استان ها به حوزه ورزش بانوان شد و گفت: به تناسب میزان بودجه و امکانات، بانوان ورزشکار کشورمان در میادین بین المللی موفقیت های بسیار خوبی کسب کرده اند.
وی با بیان اینکه ورزش بانوان از برخی حمایت ها از جمله حامیان مالی و پخش مستقیم تلویزیونی برخوردار نیست بر حمایت ادارات کل ورزش و جوانان استان ها از بانوان ورزشکار و تیم های ورزشی بانوان تاکید کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه از میزبانی کرمانشاه در مسابقات کشتی جام جهانی نیز قدردانی کرد و گفت: استقبال بسیار خوب مردم این استان از این مسابقات نشان از فرهنگی بودن و علاقه مندی مردم به ورزش است که این ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح جهانی و بین المللی در این استان است.
خادم از کرمانشاه به عنوان یکی از استان های ورزشی خیز کشور یاد کرد و افزود: ورزش این استان ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد که باید از سوی مدیران استانی بیشتر تقویت شود.
وی اظهار کرد: در احکام برنامه ششم توسعه توجه بسیار خوبی به ورزش کشور شده که امیدواریم با افزایش میزان اعتبارات شاهد توسعه هرچه بیشتر ورزش کشور و کسب موفقیت های زیادتری در میادین مختلف ورزشی باشیم.
وی توجه به حوزه جوانان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این حوزه نیز بسیار مهم است و باید مدیران استانی توجه ویژه ای به جوانان داشته باشند.
وی همچنین از زحمات مجتبی جوهری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه قدردانی کرد و با تبریک به سید ارسلان حسینی مدیرکل جدید این اداره کل خواستار افزایش سطح هم افزایی اداره ورزش و جوانان استان با تمام دستگاه های اجرایی از جمله استانداری شد.
در این آیین که جمع زیادی از ورزشکاران، مربیان، داوران و اهالی ورزش و همچنین جوانان عضو تشکل های مردم نهاد حضور داشتند، سید ارسلان حسینی از نیروهای بومی استان کرمانشاه که سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان استان های زنجان و قزوین را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه معرفی شد.
مجتبی جوهری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز که اکنون ریاست فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای را بر عهده دارد، مورد تجلیل قرار گرفت.
همچنین از صابر رحیمی که چند ماه سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه را بر عهده داشت با اهدای لوح یادبودی قدردانی شد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:نوشین مطلبی خواه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه هیات های ورزشی در سال 96 حدود 5 برابر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..