تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا، کندترین تیم لیگ قهرمانان

کد خبر: ۴۸۵۸۸۲

۶۳۲  بازدید

بازیکنان بارسلونا تا به اینجای لیگ قهرمانان کمترین میزان دوندگی را به به رسانده اند؛ در حالی که دیگر تیم اسپانیایی یعنی اتلتیکو، در صدر این رده بندی قرار دارد.

ورزش سه: بازیکنان بارسلونا تا به اینجای لیگ قهرمانان کمترین میزان دوندگی را به به رسانده اند؛ در حالی که دیگر تیم اسپانیایی یعنی اتلتیکو، در صدر این رده بندی قرار دارد.

 دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شب گذشته به اتمام رسید و نتایج بعضا عجیبی هم به ثبت رسید؛ از جمله باخت 4-0 بارسا به پاری سن ژرمن یا 5-1 آرسنال به بایرن مونیخ.

طبق آمار منتشر شده توسط یوفا، تا به اینجای رقابت ها اتلتیکو موفق ترین تیم مسابقات بوده و توانسته 6 برد و تنها یک شکست به دست بیاورد. پس از این تیم یوونتوس، بارسلونا، بایرن و رئال مادرید قرار دارند.

بارسلونا، کندترین تیم لیگ قهرمانان

از لحاظ تفاضل گل نیز بارسلونا و بایرن با +12 در صدر قرار دارند. نکته عجیب اما جدول رده بندی مربوط به آمار دوندگی تیم هاست که در آن، بارسلونا در قعر قرار دارد.

بارسا با 747 کیلومتر دوندگی در رده آخر قرار دارد؛ در حالی که اتلتیکو با 821 کیلومتر دوندگی در صدر قرار گرفته است. از این منظر، فاصله اتلتیکو و بارسا 74 کیلومتر است! پس از اتلتیکو نیز دورتموند و ناپولی قرار دارند. رئال در این رده بندی یازدهم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا، کندترین تیم لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..