تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از روایت داستانی واقعی در سینماها تا اجرای نمایش یک سرباز فراری

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از مسائل روزمره کند.
 

* سینمایی آخر هفته    


فیلم سینمایی «ماحی» به کارگردانی داود خیام گزینه مناسبی است تا پایان هفته را با تماشای فیلمی در ژانر اجتماعی سپری کنید.


«ماحی» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی بر اساس اتفاقات واقعی، بین سال های ۹۱ تا ۹۲ می گذرد که روایتگر شرایط زن فیلم به نام «ماحی» است. شرایطی كه بازگو کننده معنای کلمه ماحی است که از آن به معنای محوکننده یا نابودکننده یاد می شود.

آنا نعمتی، مهران احمدی، همایون ارشادی، احسان امانی، سپیده اعلایی، هدی نوری زاده و مریم داوودی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل فیلم عبارتند از:

سرمایه گذار و مجری طرح: روزبه حسینی کارگر، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: منصور شهبازی، طراحی و تركیب صدا: محمود ، موسوی نژاد، آهنگساز: بهزاد عبدی، ‎مدير برنامه ريزي : فروزان جلاليف دستیاران اول كارگردان: حسین خضوعی، سامان رخصتی، منشی صحنه: سهیلا كاشفی، عكاس: مهدی دلخواسته، مدیر تولید: محمد رضا منصوری، مدير بازرگاني: نسرين تشكري، طراح پوستر: سولماز نيازي، ساخت تيزر: نويد توحيدي، روابط عمومي:الميراحصاركي، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا.


* تئاتر آخر هفته


«جایی میان خوک ها» اثری به نگارش آثول فوگارد است که فرید عزیزی در جایگاه طراح و کارگردان آن را به روی صحنه می برد.
 
عماد آلبوشوکه، امیرارسلان خالویی، کیمیا شمس الدین، فرید عزیزی، مهسا مهدی، ترمه نیکو، سعید هوشیارپی بازیگرانی هستند که این اثر 75 دقیقه ای را در تماشاخانۀ دراما به روی صحنه می برند.
 
در خلاصه داستان این اثر آمده است:  


«جایی در میان خوک ها» داستان سرباز فراری از ارتش شوروی در جنگ جهانی دوم به نام پاول ایوانویچ ناوروتسکی را روایت می کند که به خاطر سختی و مشکلات حاکم در جنگ و راحتی موجود در خانه اش و همچنین به خاطر یک جفت دمپایی که توسط مادرش دوخته شده است از جنگ فرار کرده و ...


تهیه کننده: موسسه شنگرف هنر معاصر ایرانیان، دستیار کارگردان: صادق روشن، موسیقی: علی مبشری، طراح لباس: پردیس فریدنی، طراح دکور: فرید عزیزی، طراح پوستر: سعید محمودزاده، روابط عمومی: امین کردبچه چنگی، عکاس: شبنم حاجی زاده، صدف حشمتی از جملۀ عواملی هستند که در تولید این اثر درام، فرید عزیزی را در مقام طراح و کارگردان یاری می کنند.
 
این نمایش از 24 بهمن در تماشاخانه دراما به نشانی خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی خیابان لبافی نژاد، کوچه زحل بن بست اول ساعت 20:45 به روی صحنه می رود.
 
* گالری آخر هفته


با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز خانه هونر میزبان هنرمندانی است که تصویر ایده های ذهن خلاقانه خود شدند.  


این نمایشگاه به هنرمندی: فریبا بروفر، عطیه بزرگ سهرابی، مرجان ثابتی، ثنا حبیبی راد، هدا حدادی، فاطمه رادپور، پژمان رحیمی زاده، مرضیه سرمشقی، ملیکا سعیدا، کمال طباطبایی، نجوا عرفانی، غزل فتح الهی، ساناز فخر آذری، گلریز گرگانی، محمدحسین ماتک، حمیده محبی، عطیه مرکزی، رضا میرشجاعی، گلنوش معینی، زهرا نیک خواه آزاد، مرجان وفاییان، محبوبه یزدانی از جمعه 6 تا 16 اسفند ماه هر روز جزء یکشنبه ها از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه مندان به هنر تصویرگری هستند.
 
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، ضلع شرقی تئاترشهر، خیابان رازی، بن‌بست ساحل، پلاک ۵
 
* فیلم تلویزیونی آخر هفته


فیلم تلویزیونی «سرخط» به کارگردانی «بهرام صادقی مزیدی»، جمعه 6 اسفندماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.


داستان فیلم در مورد دو نوجوان به‌نام‌های «آرش» و «جاوید» است که در مدرسه بر سر ریاست گروهی به‌نام خشن، با هم رقابت دارند. در این میان ورود معلم پرورشی جدیدی به‌نام «صدیقی» به مدرسه باعث شدت گرفتن اختلافات آنها می‌شود! «صدیقی» با اطلاع از خلافکاری‌ها و نزاع آنها و این که «آرش» در گذشته قهرمان مسابقات شنای دانش‌آموزی بوده، سعی دارد او را به کناره‌گیری از این رفتارها و از سرگیری تمرینات شنا ترغیب کند. «جاوید» و سایر اعضای گروه با مشاهده صمیمیت «صدیقی» و «آرش»، او را از سرگروهی کنار می‌گذارند. «آرش» برای نشان دادن حسن نیت «صدیقی» و اینکه او با سایر اولیاء مدرسه متفاوت است، به درخواست گروه او را به استخر دعوت می‌کند....  
 
«علی اوسیوند»،  «نیما رییسی»، «زهرا سعیدی» و «مهدی صباغی» در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.


 
گزارش از محدثه نعمتی
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از روایت داستانی واقعی در سینماها تا اجرای نمایش یک سرباز فراری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..