تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درز تصویر مطبوعاتی P10 هوآوی

تاکنون شایعات متعددی پیرامون P10 هوآوی پرچم‌دار ۲۰۱۷ این کمپانی منتشر شد اما هیچ یک توسط شرکت مورد بحث تایید یا تکذیب نشده است. حال به تازگی یکی از افشاکنندگان صنعت تصویر مطبوعاتی این محصول را فاش کرده که نسخه نهایی تلفن‌هوشمند را نشان می‌دهد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی اوان بلس توییتر تصویر مطبوعاتی P10 هوآوی منتشر کرده که شاهد مدل مشکی آن هستیم. در طراحی دست کمی از نسخه قبلی نداشته و همچنان دوربین اصلی دوگانه لایکا را می‌توان در بخش عقب مشاهده کرد. از مشخصات آشکار شده می‌توان به صفحه‌نمایش  ۵٫۵ QHD با کیفیت ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسلی، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و پردازنده کایرین ۹۶۰ اشاره کرد.

شایعه شده نسخه پلاس P10 در دو نسخه حافظه رم ۶ گیگابایتی/حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، حافظه رم ۸ گیگابایتی/ حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتری از P10 در دست نیست تا به آن پرداخت و انتظار داریم با مشخصات بزرگی همراه باشد.

برای کسب جزئیات رسمی باید تا کنفرانس ۲۶ فوریه هوآوی منتظر بود.

geeky-gadgets

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درز تصویر مطبوعاتی P10 هوآوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..