تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت در حل مشکل خوزستان/ «باغ‌موزه» و «موزه انقلاب اسلامی» و دفاع مقدس ادغام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در حاشیه جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و هیأت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اظهارات مقامات برخی کشورها علیه جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ امنیت ملی، آرامش، آمادگی و سطح بازدارندگی در بهترین موقعیت ممکن قرار دارد و اینگونه موضع‌گیریها به لحاظ امنیت ملی هیچ نگرانی برای ما به وجود نخواهد آورد چرا که نیروهای مسلح کاملا هوشیار و آماده بوده و اشراف کامل اطلاعاتی نسبت به منطقه دارند.

سرلشگر باقری همچنین با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه امروز اظهار داشت: به پیشنهاد یکی از اعضای هیأت امنا در خصوص مشارکت راهیان نور در مسئله درخت‌کاری و کمک به کاهش معضل گرد و غبار در خوزستان این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و همانطور که پیش از این به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده بودیم، مجدداً می‌گوییم که نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که چنانچه دولت محترم بخواهد و مقدمات را فراهم کند، بسیجیان ما با دل و جان به این مسئله ورود کرده و در حل این معضل به مردم شریف خوزستان کمک‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح طی 2 هفته اخیر خودروهای مورد نیاز برای انتقال آب جهت شست و شوی مقررهای سیستم انتقال برق را در اختیار وزارت نیرو و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان قرار داده است.

سرلشگر باقری با بیان اینکه این کمک‌رسانی ادامه خواهد داشت، افزود: نیروهای مسلح مانند گذشته برای حل این مشکل آماده همکاری با دولت هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند، گفت: امسال نیز این روند ادامه دارد و کارهای بزرگی صورت گرفته و مقام معظم رهبری نیز موافقت فرمودند تا دست‌اندرکاران و خادمین راهیان نور که از اقشار مختلف مردم هستند، در روز 16 اسفند خدمت ایشان برسند.

وی گفت: با تصویب رهبر معظم انقلاب مقرر شد تا مجموعه‌ای که شهرداری تهران در اتوبان حقانی با عنوان باغ‌موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت ایجاد کرده، با مجموعه‌ای که در ستاد کل نیروهای مسلح با عنوان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال ساخت بود، ادغام شوند که این خود حرکتی در جهت اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌هاست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هیأت امنای مشترکی شکل گرفته و اساسنامه این مجموعه به تصویب مقام معظم رهبری رسیده و امروز هم اولین جلسه هیأت امنا بود که در آن رئیس ستاد کل به عنوان رئیس هیأت امنا و شهردار تهران به عنوان نایب رئیس هیأت بوده و اعضای حقیقی و حقوقی نیز در این جلسه شرکت کردند.

سرلشگر باقری با اشاره به تعیین و تصویب اعضای جدید هیأت مدیره و مدیرعامل و همچنین حسابرس و بازرس مجموعه اظهار داشت: طبق تصویب، مدیریت مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ترکیب و اساسنامه جدید کار خود را از روز شنبه هفتم اسفند آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای که در جنوب تهران و در جوار مرقد مطهر حضرت امام پیش‌بینی شده بود به عنوان مکمل این موزه جهت انجام کارها و عملیات‌های میدانی و نمایش‌های واقعی درنظر گرفته شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/J8RMMT اخبار مرتبط بی‌اعتنایی به محیط زیست مشکلات خوزستان را پدید آورد/ برای حفظ محیط زیست به دولتمردان امید نداشته باشید/ بسیج وارد نظارت بر حفظ محیط زیست شود95/12/05 - 11:04برای شرایط کنونی خوزستان برخی وزیران باید استعفا کنند؟!95/12/03 - 10:13نمایندگان مجلس سال‌ها فریاد می‌زنند به داد خوزستان برسید اما مسئولان گوش نمی‌کنند!95/12/01 - 09:28 ویدیو مرتبط آلبوم مرتبط



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت در حل مشکل خوزستان/ «باغ‌موزه» و «موزه انقلاب اسلامی» و دفاع مقدس ادغام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..