تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاصله کم بین دو بارداری، عوارض

معاون آموزشی گروه زنان بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: از آن‌جا که بارداری مکرر بدون فاصله‌گذاری موجب مشکلاتی برای سلامت مادر و کودک می‌شود لازم است میان دو بارداری متوالی، چهار سال فاصله‌گذاری شود.
دکتر احمد بهروز اظهار داشت: بارداری مکرر بدون فاصله گذاری موجب افتادگی رحم شده و هر چقدر تعداد زایمان‌ها افزایش یابد به همان نسبت عوارض جسمی ناشی از آن نیز افزایش می‌یابد.
وی افزود: مناسب‌ترین فاصله زمانی میان دو بارداری چهار سال است و زنان تنها در صورتی که دارای سن بالا بوده و قصد داشته باشند تا پیش از یائسگی دارای چند فرزند شوند، مجاز هستند بدون فاصله‌گذاری باردار شوند.
بهروز تصریح کرد: همچنین بارداری مکرر، سلامت نوزاد را نیز به خطر می‌اندازد و ممکن است مشکلات جسمی برای کودک به وجود آورد.
وی خاطرنشان کرد: دغدغه کنترل بهداشت، واکسیناسیون و تربیت نوزاد در زنانی که به صورت مکرر باردار می‌شوند، بسیار کمتر است و در نتیجه بارداری بدون فاصله‌گذاری عوارض ثانویه‌ای مانند تربیت ناقص کودک را نیز به همراه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاصله کم بین دو بارداری، عوارض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..