تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک ۴۷ میلیارد ریالی حامیان به ایتام و طرح محسنین

8 هزار حامی امسال 47 میلیارد ریال به ایتام و مشمولان طرح محسنین کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در نشست هماهنگی جشن نیکوکاری با بیان اینکه جلب و توسعه مشارکت های مردمی یکی از مهم ترین اهداف فعالیت های کمیته امداد است گفت: طرح اکرام ایتام برای کودکانی است که پدر خود را از دست داده اند و طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا اینکه پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.
سرافراز آوری با اشاره به اینکه ۱۵ هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند افزود: بیش از هشت هزار حامی حمایت مادی و معنوی بیش از پنج هزار نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند و در ۱۱ ماهه سال جاری ۴۷میلیارد ریال به این افراد کمک کرده اند. 
وی تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را شش هزار و ۷۸ نفر عنوان کرد و ادامه داد: شش هزار و ۹۴۸ حامی سرپرستی سه هزار و ۱۹۰ نفر از این ایتام را بر عهده دارند و مابقی ایتام بدون حامی هستند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه از تعداد ۹ هزار و ۲۹۹ فرزند محسنین تحت حمایت، یک هزار و ۸۲۹ نفر دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند گفت: تعداد حامیان طرح محسنین یک هزار و ۷۰۱ نفر است که یک هزار و ۴۸۴ نفر از آنان غیربومی هستند.
آوری با بیان اینکه حامیان برای خدمت رسانی به مددجویان همکاری خوبی با این نهاد دارند افزود: امیدواریم با مشارکت خیران و مردم نیکوکار هم استانی، به خصوص در آستانه سال نو ایتام و فرزندان محسنین بدون حامی از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند شوند.
وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری، مردم استان می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها مراجعه یا کمک های خود را به حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند.
Bookmark and Share



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک ۴۷ میلیارد ریالی حامیان به ایتام و طرح محسنین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..