تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هک شدن نام مهدی تاج روی پیراهن رومانی!

صراط: مراسم امضای تفاهمنامه فدراسیون فوتبال ایران و رومانی امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش فارس رضوان بورلانئو رئیس فدراسیون به همراه رادو وی سان دبیرکل فدراسیون رومانی با حضور در محل فدراسیون با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران تفاهم نامه ای را را در راستای همکاری و توسعه دو کشور در زمینه فوتبال امضا کردند.

پس از امضای تفاهمنامه، نماد فدراسیون فوتبال دو کشور رد و بدل شد ضمن اینکه پیراهن های تیم های ملی دو کشور با نام روسای فدراسیون های دو کشور رد و بدل شد. بدین صورت که پشت پیراهن تیم ملی ایران نام رضوان بورلانئو و پشت پیراهن تیم ملی رومانی نام مهدی تاج حک شده بود.

یکی از بازیکنان قدیمی رومانی که همبازی خداداد عزیزی در تیم کلن بود، امضایی روی پیراهن تیم ملی کشورش به یادگار برای خداداد کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هک شدن نام مهدی تاج روی پیراهن رومانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..