تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 فعال عرصه امر به معروف و نهی از منکر در گیلان تقدیر شدند

گروه اجتماعی: 20 فعال عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، نشست مشترک روسا و دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شد.

در این نشست از 20 فعال عرصه امر به معروف و نهی از منکر در گیلان که در برگزاری جلسات به صورت مداوم و مستمر، انجام برنامه های ابلاغی ستاد، راه اندازی معاونت های ستاد، تشکیل گروه طلایه داران، یادآوران و یاوران، گزارش به موقع، تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر همکاری لازم را داشتند قدردانی شد.

در این نشست امامان جمعه انزلی، ماسال، آستارا، رودسر و پره سر و همچنین فرماندهان سپاه لاهیجان، ماسال و انزلی به عنوان روسا و دبیران فعال ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در سال 95 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در نشست مذکور از فرمانده سپاه قدس گیلان، فرمانده نیروی انتظامی استان،مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان و همچنین روسای شورای امر به معروف سازمان های جهاد کشاورزی، برق منطقه ای، توزیع برق، گاز و بیمه سلامت نیز تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 فعال عرصه امر به معروف و نهی از منکر در گیلان تقدیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..