تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ استان کشور درگیر باد، باران و برف

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشورمان گفت: بارشهای باران و برف طی ۲۴ ساعت آینده ۱۴ استان کشور را در برمی‌گیرد.

آفتاب‌‌نیوز :

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی امروز پنجشنبه از جنوب غرب وارد کشور شده و بارشهای باران و برف را در برخی استانهای کشور ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با ورود این سامانه بارشی استانهای خوزستان، بوشهر، هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، کرمان و یزد دچار وزش باد، بارشهای باران و برف شدند.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی فردا نیز به صورت ضعیف‌تر در مناطقی از استانهای کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان فعالیت خواهد کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این سامانه بارشی اواخر وقت فردا از شرق کشورمان خارج خواهد شد و رفته رفته جوی نسبتاً پایدار اکثر نقاط کشور را در برمی‌گیرد.

به گفته نقشینه در روز شنبه فقط افزایش ابر و وزش باد در جنوب و جنوب شرق کشور رخ می‌دهد و به‌تدریج جوی پایدار تا اواسط هفته آینده در غالب نقاط ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: با عبور این سامانه بارشی و وجود جوی پایدار، افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهرها از روز شنبه به وقوع می‌پیوندد و وضعیت کیفیت هوا در استانهای تهران، البرز،  مرکزی، قزوین، اصفهان و تبریز ایجاد می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشورمان با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان امروز نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر شده است، گفت: سامانه بارشی جدید موجب بارشهای بسیار مناسب و کاهش دما در شهرهای این استان شده و این روند کاهش آلاینده ها و گردوغبار را به دنبال داشته است.

نقشینه همچنین از ورود سامانه بارشی جدید در اواسط هفته خبرداد و اظهار کرد: این سامانه بارشی از روز شنبه غرب کشور را در برمی‌گیرد و موجبات بارشهای باران و رگبار در برخی نقاط کشور می‌شود.

وی ارومیه با 11 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 24 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای امروز تهران به 11 درجه بالای صفر رسید که در 24 ساعت آینده دو درجه افزایش می‌یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ استان کشور درگیر باد، باران و برف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..