تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رزمایش الی بیت المقدس در استان یزد

در این رزمایش 12 ناحیه مقاومت بسیج و یک مرکز مقاومت مستقل با 45 گردان از برادران و 6 گردان کوثر از 6 حوزه مقاومت بسیج خواهران به مدت 48 ساعت حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما 

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس  امروز  همزمان با هشت استان کشور در یزد آغاز شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت :  این رزمایش با حضور نیروهای نظامی و بسیجی صبح امروز در یزد و تمام شهرستان‌های تابعه استان یزد آغاز شد.
سردار فتوحی افزود : در این رزمایش 12 ناحیه مقاومت بسیج و یک مرکز مقاومت مستقل با 45 گردان از برادران و 6 گردان کوثر از 6 حوزه مقاومت بسیج خواهران به مدت 48 ساعت حضور دارند.
وی اشاره کرد : در طول برگزاری رزمایش مقابله با انواع تاکتیک‌ها و برنامه‌های دشمن پیش‌بینی‌شده و برخی از عملیات دشمن با کمک برخی از نیروها صورت می‌گیرد که برای این مورد نیز نیروهای بسیج آمادگی لازم را برای مقابله با آن دارند.
 
سردار فتوحی اعلام کرد : 72 تاکتیک عملیاتی برای دفاع از میهن و همچنین 14 تاکتیک امداد و نجات نیز در این رزمایش به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین انجام دو عملیات ویژه برای ارتقای آمادگی نیروها در مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان به نمایش در خواهد آمد.
آمادگی برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی , بالا بردن توان رزمی و ارتقای آمادگی جسمی برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمن  از اهداف این همایش  اعلام شد
رزمایش الی بیت المقدس در یزد در موقعیت شهید رشیدی در جوار پارک کوهستان  آغاز شد

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رزمایش الی بیت المقدس در استان یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..