تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه "کوثر رسول&quo

همزمان با ایام فاطمیه

همزمان با ایام فاطمیه، نمایشگاه کوثر رسول در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صدا و سیما، مسئول کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی گفت: این نمایشگاه از منابع برپایی نمایشگاه کوثر رسول در کتابخانه آستان قدس رضویمطالعاتی با عنوان "کوثر رسول " و با هدف بزرگداشت ایام فاطمیه و معرفی هر چه بیشتر حضرت صدیقه کبری(س)، بزرگ بانوی اسلام برپا شده است.

حسن محکی افزود: در این نمایشگاه منتخبی از منابع چاپی کتابخانه به دو زبان فارسی و عربی در محورهای موضوعی زندگی، شخصیت و کرامات حضرت فاطمه(س) در کنار پوسترهایی از سخنان این بانوی بزرگوار و اشعاری مرتبط با مقام و منزلت والای ایشان، در معرض دید عموم مراجعان گذاشته شده است.

او گفت: دانشنامه فاطمی، قصص الزهراء(س)، مقتل الزهراء(س)، جلوه نور، قضایای فاطمی(س) در اندیشه مرجعیت، بانوی کمال، فاطمه‌ شناسی، خصائص فاطمیه، تنها یادگار، فاطمه(س) در آینه کتاب و شرح خطبه الزهرا(س) برگزیده‌ای از آثار به نمایش در آمده است.

مسئول کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه کوثر رسول تا 14 اسفند 95، همه روزه بجز روزهای جمعه از ساعت 7تا 14 در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی(گوهرشاد سابق) واقع در حرم مطهر رضوی، بست شیخ بهایی، در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

محکی افزود: در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در سوم جمادی‌الثانی برابر با دوازدهم اسفند 95، این کتابخانه همچون روزهای غیرتعطیل، به‌ صورت شبانه‌ روزی پذیرای اهل مطالعه است.

به گفته محکی بیش از 16 هزار عضو از حوزه و دانشگاه از کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی استفاده می کنند و این کتابخانه از غنی‌ ترین کتابخانه ها در زمینه اهل بیت(ع) در جهان اسلام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه "کوثر رسول&quo»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..