تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای طالبان درباره هدف قرار دادن بالگرد نظامی در افغانستان

گروه طالبان مدعی شد که یک بالگرد نظامی را در ولایت «قندوز» در شمال افغانستان هدف قرار داده است.

 به گزارش مشرق، گروه طالبان با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که بالگرد نظامی نیروهای امنیتی افغان را در شهرستان «دشت ارچی» ولایت قندوز در شمال افغانستان ساقط کرده است.

بر اساس این بیانیه، ظهر امروز طالبان این بالگرد نظامی را در شهرستان «درقد» ولایت «تخار» هدف قرار داده‌اند.

بیانیه می‌افزاید که بالگرد نظامی نیروهای امنیتی افغان پس از مدتی در منطقه «نهر کهنه» شهرستان دشت ارچی» ولایت قندوز سقوط کرده است.

طالبان مدعی شد که این بالگرد برای بمباران مناطق تحت تسلط طالبان به شهرستان درقد آمده بود اما هدف حمله این گروه قرار گرفت.

حدود چهارماه قبل نیز نیز طالبان افغانستان مدعی شده بود که در منطقه «نرکوه» شهرستان «مرغاب» یک بالگرد تهاجمی نیروهای امنیتی افغان را با ضد هوایی هدف قرار داده است.

همچنین در اوایل آذرماه سالجاری نیز طالبان افغان با صدور بیانیه‌ای سقوط بالگرد حامل فرمانده سپاه 207 ظفر در غرب افغانستان و رئیس شورای ولایتی بادغیس را برعهده گرفت.

ژنرال «محی‌الدین غوری» فرمانده سپاه 207 ظفر در غرب افغانستان در این حادثه کشته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای طالبان درباره هدف قرار دادن بالگرد نظامی در افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..