تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 جوان نیمه شب در خانه میوه فروش گرگانی غوغا به پا کردند!

به گزارش رکنا، روزهای پایانی بهمن‌ماه سال جاری ماموران انتظامی شهرستان مینودشت جسد یک مرد میوه‌فروش این شهرستان که حدود 50 سال سن دارد را در خانه‌اش کشف کردند.
در بررسی‌های ابتدایی پلیس Police شهرستان و با توجه به اینکه گردن این مرد با شی تیزی بریده شده بود و خودروی پیکان وانت وی نیز در محل سکونتش وجود نداشته است، احتمال وقوع قتل Murder با انگیزه سرقت Stealing و یا درگیری برنامه‌ریزی شده توسط پلیس مطرح شد.
در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان مینودشت از طریق منابع خبری و تحقیقات محلی در سطح شهرستان متوجه شدند که افرادی در حال استفاده از این خودروی سرقت شده مقتول هستند.
با هماهنگی مرجع قضائی و اقدامات تخصصی و تحقیقاتی پلیس آگاهی شهرستان، ماموران موفق شدند با کشف خودروی رها شده، افرادی که این خودرو را رها کرده بودند را شناسایی کنند.
با توجه به ادامه حضور متهمان در سطح شهرستان مینودشت و عدم متواری شدن آن ها از شهرستان، دستور ویژه قضائی برای دستگیری افراد مورد نظر با استفاده از ماموران متخصص و مجرب پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
پس از شناسایی محل اختفای متهمان در شهرستان مینودشت، در روز دوشنبه تیم‌های ویژه پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان در یک اقدام هماهنگی، دو متهم مورد نظر را در محل اختفای آن ها دستگیر کردند.
سید داود حسینی رئیس پلیس شهرستان مینودشت در خصوص این پرونده اظهار کرد: این دو متهم که یک جوان متولد 1360 و 1370 هستند در اعترافاتشان بیان کردند که در شب حادثه Incident با نیت سرقت وارد منزل این مرد میوه‌فروش شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان پس از آن که وارد منزل مقتول می‌شوند با وی درگیر شده که منجر به قتل این مرد میوه‌فروش شده است.
وی تاکید کرد: با دستگیری متهمان و اعترافات انجام شده، پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی کارآگاهان تحویل مراجع قضائی شده است تا پس از بازسازی صحنه و تحقیقات بیشتر، زوایای مختلف پرونده بهتر روشن شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 جوان نیمه شب در خانه میوه فروش گرگانی غوغا به پا کردند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..