تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع انگشت برای سرقت انگشتر! / التماس های پسر جوان تهرانی به دزد خشن

اوایل آذر امسال پسری همراه پدرش برای شکایت از سارقانی خشن به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران رفت .

شاکی به قاضی Judge قریب احمدزاده گفت: شامگاه دیروز همراه دو نفر از دوستانم در حال بازگشت به خانه بودیم که چهار مرد موتورسوار راه را بر ما بستند. آنها با تهدید پول و تلفن همراه ما را سرقت Stealing کردند. یکی از آنها از انگشتر من خوشش آمده بود و هر کاری کرد نتوانست آن را از انگشتم خارج کند. به همین خاطر قصد داشت انگشتم را قطع کند که با التماس‌های من منصرف شد.

تحقیقات ماموران پایگاه هشتم پلیس Police آگاهی تهران برای دستگیری دزدان خشن آغاز شد. این در حالی بود که بعد از آن ماموران در برابر شکایت‌هایی مشابه قرارگرفتند.

سرانجام دوشنبه ماموران حوالی ابوسعید موفق به شناسایی سارقان فراری شدند که در جریان تعقیب و گریز یکی از آنها بازداشت شد. دیروز متهم بازداشت شده برای انجام تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من و همدستانم با تهدید از عابران زورگیری می‌کردیم و گاهی هم با تردد در خیابان‌ها دست به کیف‌قاپی می‌زدیم.

تحقیقات برای دستگیری سه عضو فراری این باند ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع انگشت برای سرقت انگشتر! / التماس های پسر جوان تهرانی به دزد خشن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..