تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسی که محبت خدا را چشیده باشد به سراغ بیت‌المال نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری عصر امروز در مراسم سی‌امین سالگرد شهادت سردار شهید حسین خرازی با بیان اینکه مهمانی شهدا، 3 پذیرایی دارد، اظهار داشت: پذیرایی نخست میهمانی شهدا حسرت است، اگر بدانیم که خداوند برای آنان چه جایگاهی در نظر گرفته حسرت آنها را می‌خوریم.

وی با بیان اینکه برخی افراد نمی‌دانند برای چه باید به شهدا حسرت بخورند، افزود: متأسفانه برخی به خانه، اتومبیل، پست و مقام حسرت می‌خورند، خداوند در قرآن می‌‎فرماید شهدا رفقای امامان و انبیا هستند، آیا این‌ها حسرت ندارد، کدام صاحب ثروت، شهرت و ریاستی چنین جایگاهی دارد.

این کارشناس امور مذهبی با بیان اینکه پذیرایی دوم مهمانی شهدا، اتمام حجت است، تصریح کرد: همه ما مردم کلمه خدا، قیامت و اهل بیت را زیاد می‌شنویم، در این راستا می‌گویند "شنیدن کی بود مانند دیدن"، اما اتمام حجت این است "شنیدن و دیدن کی بودن مانند چشیدن". ما فقط اسم خدا را شنیده‌یم اما شهدا خدا را چشیدند.

وی ادامه داد: حاج حسین خرازی می‌گفت هرچه می‌کشیم از نافرمانی خداست، وقتی فردی خدا را بچشد فقط با خدا معامله می‌کند، از مشکلات اقتصادی و توپ و تانک دشمن هم نمی‌ترسد.

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: در حقیقت هرکس که خدا را دارد دارنده ترین دارای عالم است، هرکس که خدا را بچشد برای او فرقی نمی‌کند که 5+1 تحریمش بکند یا نکند، فقط مراقب این است که خدا او را تحریم نکند.

وی با بیان اینکه امروز اگر مشکلی در کشور و ادارات وجود دارد به این دلیل است که خداوند کمرنگ و پول و پارتی پررنگ شده است، خاطرنشان کرد: کسی که خدا را چشیده باشد به سراغ بیت‌المال نمی‌رود. کسی که خدا را بچشد هر جا برود از خداوند دست بر نمی‌دارد و هرکس به دنبال این است که مقام شهادت را درک کند باید خدا را بچشد.

این کارشناس امور مذهبی تصریح کرد: شهدا اهل بیت را نیز چشیده‌اند، ما نام امام حسین (ع) را می‌شنویم و 10 روز برای او عزاداری می‌کنیم، پیاده‌روی اربعین هم می‌رویم اما بعد از اتمام این کارها دوباره به خانه نخست برمی‌گردیم، چون این‌ها را نچشیده‌ایم. زمانی که از حرم امامان بیرون می‌آییم دوباره به زندگی خود برمی‌گردیم چون اهل بیت را نچشیده‌ایم.

وی بیان کرد: سومین اتمام حجت شهدا این است که قیامت را هم بچشیم، همه تصور می‌کنند که قیامت خیلی دور است اما آن روز بسیار نزدیک است، پذیرایی سوم مجلس شهدا احساس غربت است، تا امام زمان (عج) نیاید در مجلس شهدا احساس غربت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، سی‌امین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین خرازی عصر امروز با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و عموم مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسی که محبت خدا را چشیده باشد به سراغ بیت‌المال نمی‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..