تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیلیچ: رونی همچنان کیفیت لازم برای بازی در اروپا را دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که شایعات زیادی در خصوص آینده کاپیتان شیاطین سرخ مطرح است و گفته می‌شود او پیش از سه‌شنبه هفته آینده و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال چین در ازای دستمزد سالیانه 30 میلیون پوندی راهی سوپرلیگ این کشور خواهد شد، سرمربی وستهام معتقد است بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد هنوز هم کیفیت لازم برای بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا را دارد.

سرمربی کروات چکش‌ها در آستانه دیدار تیمش برابر واتفورد در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس گفت: رونی 31 ساله است و قطعاً هنوز هم کیفیت لازم برای ماندن و بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا را دارد. به اعتقاد من او گزینه‌های کافی برای بازی در اروپا را خواهد داشت. از سوی دیگر او هر کاری که باید را انجام داده و نیازی نیست خودش را به اثبات برساند. یافتن چالشی جدید برای بازیکنانی اینچنینی که در دوران حرفه‌ای خود کارهای بسیاری انجام داده‌اند، دشوار است.

وی افزود: رونی کاپیتان منچستریونایتد است، سال‌ها یکی از بهترین بازیکنان اروپا بوده است. پس او کجا می‌تواند برود؟ البته در نهایت تصمیم با خود اوست. از دید من وین در کنار استیون جرارد، فرانک لمپارد و تیری آنری اسطوره‌‌های خاص لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیلیچ: رونی همچنان کیفیت لازم برای بازی در اروپا را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..