تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ نانوایی متخلف در تبریز پلمپ شد/ در سال جاری بیش از ۱۱۰۰ پرونده تخلف برای نانواهای متخلف تشکیل شده است

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1395/12/05 شناسه خبر: 1047061

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی؛

عطاپور از برخورد قاطع واحد نظارت و بازرسی با اصناف متخلف خبر داد و تصریح کرد: در طی چند روز اخیر ۴ نانوایی در تبریز به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، اسماعیل عطاپور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در خصوص تولید و توزیع انواع آرد و نان در سطح آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان معاونت غذا و دارو و اتحادیه مربوطه تداوم داشته و نانوایی‌ها موظفند ضمن رعایت قیمت و اوزان مصوب از به کار بردن هرگونه افزودنی غیر مجاز مانند جوش شیرین، جوهر قند و نمک‌های غیر استاندارد خودداری کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری ضمن انجام 23 هزار و 438 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی آرد و نان، تعداد 1100 فقره پرونده تخلف صنفی برای متخلفان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از پلمپ چهار واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بسته‌بندی غیر مجاز نان خبر داد.

 

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ نانوایی متخلف در تبریز پلمپ شد/ در سال جاری بیش از ۱۱۰۰ پرونده تخلف برای نانواهای متخلف تشکیل شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..