تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم تاکید بر نقش واحدهای صنفی در جهت حمایت از اقتصاد ملی/ مردم از خرید کالای خارجی و قاچاق اجتناب کنند

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1395/12/05 شناسه خبر: 1047065

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن آرزوی سالی پر برکت برای اصناف و کسبه شهرستان، از مردم فهیم بناب خواست با محوریت حمایت از تولید ملی نسبت به راه اندازی جنبش مردمی با عنوان《‌‌‌همه با هم》کالای ایرانی افتخار ملی، در سال آتی تلاش نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، سیروس زاهدی فر صبح امروز در اجلاس اتحادیه صنفی بناب که در اتاق اصناف برگزار شد، با تاکید بر ترویج استفاده از کالای ایرانی، گفت: اداره صنعت و معدن با همکاری اتحادیه های تولیدی و توزیعی با هدف ترویج و گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی، آمادگی دارد با همکاری اداره میراث فرهنگی در ایام پایانی سال نسبت راه اندازی، تجهیز و مشارکت در ایجاد بازارچه صنایع دستی شهرستان که از ۲۰ اسفند لغایت ۱۵ فروردین ماه برگزار خواهد شد از پتانسیل و توانمندی واحدهای صنفی بناب استفاده نماید.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن آرزوی سالی پر برکت برای اصناف و کسبه شهرستان، از مردم فهیم بناب خواست با محوریت حمایت از تولید ملی نسبت به راه اندازی جنبش مردمی با عنوان《‌‌‌همه با هم》کالای ایرانی افتخار ملی، در سال آتی تلاش نمایند با خرید ایرانی نقش پررنگی را در تقویت اقتصاد شهرستان ایفا نموده و از خرید کالای خارجی یا کالای قاچاق اجتناب نمایند.
زاهدی فر با بیان اینکه انصاف در کسب قسمت اعظم سرمایه واحدهای صنفی بناب را تشکیل می دهد، از کلیه بنگاه اقتصادی فعال شهرمان خواست در رعایت حقوق مصرف کننده اهتمام بیشتری بعمل آورند.

در پایان رییس اداره صنعت و معدن بناب با قدردانی از همکاری سازنده نهاد های محترم فرمانداری، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و اتحادیه های صنفی در طول سال ۹۵، سال ۱۳۹۶ را سالی پرخیر و برکت برای اصناف و کسبه ولایت مدار بناب آرزو کرد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم تاکید بر نقش واحدهای صنفی در جهت حمایت از اقتصاد ملی/ مردم از خرید کالای خارجی و قاچاق اجتناب کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..