تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبادان قهرمان هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران

به گزارش ایرنا، این رقابت ها در رشته های فوتسال، والیبال،ت یراندازی با کمان، شنا، دارت،شطرنج، دوومیدانی و تنیس روی میز و با حضور 448 ورزشکار در دو بخش مردان و زنان از 42 هیئت مدیره از مجموع 118 هیئت مدیره پرستاری سراسر کشور در شهر اهواز برگزار شد.
در خاتمه این جشنواره فرهنگی ورزشی که چهار روز بطول انجامید آبادان با کسب 4طلا،2 نقره و 2 برنز مجموع 8 مدال در صدر جدول رده بندی مدالها قرار گرفت.
پرستاران اراک با 3 طلا و 1 نقره دوم شدند و تیم پرستاری بندر عباس هم با 2 طلا،2نقره و 4 برنز در رده سوم جای گرفت.
همچنین همدان با 2 طلا،2 نقره و 2 برنز،شاهرود با 2 طلا 2 نقره و 1برنز،تبریز با 2طلا،قزوین با 2طلا،اهواز با 1 طلا،1 نقره و 1برنز،بوشهر با 1 طلا و 1نقره،زاهدان با 1 طلا و 1نقره،مشهد با 1طلا و 1 نقره،شیراز با 1 طلا و 1 برنز،اصفهان با 2نقره و 5 برنز،الیگودرز با 1 برنز،اندیمشک با 1نقره،بیرجند با 2 نقره،تهران با 2 برنز،خرم آباد با 1برنز،خرمشهر،سنندج،فسا و یزد هر کدام با 1نقره و مرودشت با 1 برنز تیم های پرستاری مدال آور در هشتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور بودند.
میلاد وزیری از کمانداران المپیکی کشورمان از کارشناسان و عوامل اجرایی در برگزاری این دوره از رقابتها بود.
عباس کشفی ،دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران ،برگزاری رقابت های ورزشی در قالب جشنواره های فرهنگی ورزشی را موجب ارتقا سلامت جسمی و روحی پرستاران دانست و تاکید کرد که با توجه به سخت بودن کار پرستاری ، پرستاران با حضور در رقابت های ورزشی از این دست سلامت روحی و جسمی خود را برای فعالیت در این رشته کاری تضمین می کنند.
ورزشی** 9118** 1701
خبرنگار * سید جواد بشیری * انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبادان قهرمان هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..