تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون رئیس جمهوری: مردم ایران قدردان مجاهدت و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند

حسینعلی امیری روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید یقوب خدادوست در ارومیه افزود: صبر و استقامت خانواده معظم شهدا ستودنی است و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهداست.
وی با بیان اینکه با سفر به آذربایجان غربی حامل سلام رئیس جمهوری برای خانواده شهدای این استان هستم، اضافه کرد: خدمت به خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنان از مهمترین وظایف مسئولان است.
قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: مقاومت، ایستادگی و رشادت های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در جهت حفظ و صیانت از کیان انقلاب اسلامی جای قدردانی دارد و ما مدیون خون شهدا هستیم.
در این دیدار استاندار آذربایجان غربی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز معاون پارلمانی رئیس جمهور را همراهی می کردند.
در ادامه این دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با اهدای لوح و هدایایی از خانواده این شهید بزرگ قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، شهید یعقوب خدادوست در سال 1371 در درگیری با اشرار ضد انقلاب در منطقه لوریک سلماس به فیض شهادت نائل شد.
همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهوری با حضور در گلزارشهدای ارومیه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.
حسینعلی امیری به همراه استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی با حضور در گلزارشهدای ارومیه و یادمان شهید مهدی باکری با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس آذربایجان غربی ادای احترام کرد.
آذربایجان غربی 12 هزار شهید تقدیم انقلاب در دوره های مختلف کرده است.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون رئیس جمهوری: مردم ایران قدردان مجاهدت و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..